וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה מגיבה לקורונה: שחקני יובנטוס עד גיל 23 נשלחו לבידוד

במועדון לא לוקחים סיכונים לאחר משחק מול פיאנסה, ששלושה משחקניה ומאמנה נדבקו בנגיף. משחקי ראשון נדחו, ומה לגבי יובה-מילאן?

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: שינוי בלו"ז הליגה האיטלקית בעקבות התפרצות הקורונה

חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-26 בליגה האיטלקית שאמורים היו להיערך היום ומחר (שבת וראשון) ללא קהל נדחו ל-13 במאי, זאת בעקבות התפרצות נגיף הקורונה במדינה, שנכון לעכשיו הביא להדבקתם של 1,128 ולמותם של 29 אנשים בארץ המגף.

בנוסף לאחד ממשחקי העונה בין יובנטוס לאינטר, נדחו עוד ארבעה משחקים: אודינזה מול פיורנטינה, פארמה מול ספאל, מילאן מול גנואה וססואולו מול ברשיה. לא מעט שיקולים היו נגד דחיית המחזור מאחר והלו"ז הצפוף בכדורגל האיטלקי כולל את שלב חצי גמר וגמר הגביע, משחקים במפעלים האירופאים השונים וגם את יורו 2020, כך שמציאת תאריך חלופי למשחקים היתה לא פשוטה. גמר הגביע שאמור היה להיערך ב-13 במאי באולימפיקו ברומא נדחה ל-20 במאי ועשוי להיות מועבר לסן סירו בעקבות הכנת האצטדיון ברומא לקראת פתיחת משחקי יורו 2020.

כמו כן, חצי גמר הגביע בין יובנטוס ומילאן ככל הנראה ישוחק ביום רביעי בטורינו, כשרק קהל מקומי יורשה להיכנס. כך יהיה גם במפגש בין נאפולי ואינטר ביום חמישי הקרוב.

אוהדי כדורגל עם מסיכות בשל בהלת קורונה, איטליה. רויטרס
האוהדים שכן הגיעו למשחק של לאציו היום דאגו למסכות/רויטרס

אבל זה לא הכל. לפני מספר ימים דווח בארץ המגף על כדורגלן ראשון שנדבק - קינג אודו מפיאנסה. כעת נטען כי בקבוצה יש שלושה שחקנים חולים, לצד המאמן. יובנטוס עד גיל 23, ששיחקה מול פיאנסה לפני מספר ימים, הודיעה כי כל שחקני הסגל שלה יישלחו לבידוד עד ה-8 במרץ, למרות שאף אחד מהם בינתיים לא הראה סימפטומים של הנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully