וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס - אינטר ייערך ללא קהל, כדורגלן איטלקי ראשון נדבק בקורונה

ארבעה משחקים נוספים ייערכו מאחורי דלתיים סגורות. קינג אודו, לשעבר ביובה, הוא הראשון שאובחן. שחקן גנואה יתאמן בנפרד מחבריו

עריכה: אסף דרורי

בהלת הקורונה ממשיכה להשפיע על עולם הכדורגל, ובפרט על הכדורגל האיטלקי. ראשי הסריה A הודיעו הערב (חמישי) כי הקרב הגדול בין יובנטוס ואינטר ייערך ללא קהל ביום ראשון ב-21:45, במשחק שינעל את המחזור ה-25. כמו כן, גם מילאן - גנואה, אודינזה - פיורנטינה, פארמה - ספאל וססואולו - ברשיה ישוחקו מאחורי דלתיים סגורות.

בארץ המגף אף דווח היום על כדורגלן ראשון שנדבק בנגיף המסוכן - קינג אודו, בוגר מחלקת הנוער של יובנטוס, המשחק כיום בפיאנזה מהליגה השלישית במדינה. על פי הדיווח, החלוץ הניגרי-איטלקי בן ה-22 פיתח תסמינים של שפעת בימים האחרונים ואחרי שנבדק אמש, התברר שהוא חלה. אימוני הקבוצה בוטלו לאלתר עד שכל השחקנים ייבדקו. אודו עצמו נלקח לבית חולים בסיינה.

אודו, ששיחק במחלקות הנוער של הגברת הזקנה מ-2011 עד 2016, עלה לקבוצה הבוגרת אך לא קיבל דקות משחק ונשלח בהשאלה החל מ-2016 למספר קבוצות מהליגות הנמוכות. העונה כבש ארבעה שערי ליגה ב-13 משחקים.

גם בליגה הראשונה עוקבים בחשש אחר התפשטות המחלה. שחקן גנואה אדוארדו גולדניגה החל להתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה משום שהוא מתגורר בקודוניו, עיירה בצפון איטליה בה זוהה החולה הראשון במדינה, ובה התגלו מאז עוד מספר חולים נוספים. גולדניגה, בלם בן 26 שרשם שתי הופעות בנבחרת איטליה הצעירה, בינתיים לא הראה סימפטומים של הנגיף, אולם בקבוצתו החליטו שלא לקחת סיכונים ולבודד אותו מיתר שחקני הסגל.

שחקן גנואה אדוארדו גולדניגה (שמאל) מול שחקן רומא אדין דז'קו. AP
חוסר ודאות. גולדניגה, משמאל, לצד דז'קו/AP

ומה בנוגע להכנות לאולימפיאדת 2020 בטוקיו? על פי דיווחים ביפן, הוחלט לקצר את מירוץ הלפיד המסורתי, שאמור לצאת לדרך בחודש הבא. "הבאת קבוצת אנשים גדולה מגבירה את הסיכון להידבקות", הודה טושירו מוטו, ממארגני המשחקים האולימפיים. "לכן, נשקול את קיצור המירוץ". עם זאת, הוסיף מוטו, כרגע אין שום כוונה לבטל או לדחות את האולימפיאדה עצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully