וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "כששמעתי על קובי בריאנט, לא רציתי להמשיך לשחק בדרבי"

גארד מכבי תל אביב סיפר ל"גאזטה" ביוון מה עבר עליו כשהגיעה הבשורה על מותו של בריאנט: "זה היה המשחק הקשה בקריירה שלי. ישבנו בחדר ההלבשה והיינו מפורקים". על תפקודו בקבוצה: "אני אוהב שהכדור ביד שלי בדקות המכריעות". ועל העתיד: "אני בכלל לא חושב על ה-NBA"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בכל פעם שמכבי תל אביב משחקת ביורוליג, התקשורת במדינה של יריבתה מסתקרנת מסקוטי ווילבקין. לקראת המפגש עם אולימפיאקוס התראיין הגארד האמריקאי, שהוכרז כמועמד ל-MVP של העונה, לאתר "גאזטה" היווני ופתח צוהר למה שעבר עליו בדקות שאחרי הישמע הבשורה על מותו של קובי בריאנט, במהלך הדרבי התל אביבי.

"זה היה המשחק הכי קשה בקריירה שלי", סיפר ווילבקין. "קצת לפני הירידה להפסקת המחצית קיבלנו את החדשות הרעות, ובחדר ההלבשה כולנו ישבנו והיינו מפורקים. באופן אישי, לא רציתי להמשיך לשחק, ואני מניח שגם האחרים הרגישו כמוני, אבל היינו חייבים".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
"החופש הזה מספרופולוס נתן לי הרבה ביטחון". ווילבקין/דני מרון

ווילבקין עמד על ההבדלים בין העונה המצוינת שעוברת עליו לבין העונה שעברה, שהייתה מגומגמת. "אני מרגיש העונה יותר בנוח, אני בריא, מכיר את הקבוצה טוב יותר. העובדה שהמאמן היה איתנו הפעם מתחילת העונה עזרה לנו ולכימיה בינינו".

כשנשאל אם הוא מעדיף לתפקד כסקנד גארד ולא כרכז, אמר: "זה תלוי. ספרופולוס נותן לי את החופש לקחת יוזמה, ובדקות הסיום של משחקים צמודים אני מעדיף שהכדור יהיה בידיים שלי. החופש הזה נתן לי הרבה ביטחון".

בנוגע למכת הפציעות בקבוצה הוסיף: "העובדה שאנחנו מצליחים למרות כל הפציעות, מראה כמה אנחנו עמוקים וגורמת לי לחשוב איך היינו נראים בסגל מלא. יש לנו הרבה שחקנים עם אופי, שלקחו אחריות בזמן שאחרים נעדרו, והעובדה שאנחנו עדיין נלחמים על היעדים שלנו נזקפת לזכות ההנהלה שהביאה חיזוק מתאים".

ומה באשר לעתיד? חתימתו על חוזה לשלוש שנים נוספות בתל אביב הביאה אותו להצהיר: "אני בכלל לא חושב על ה-NBA. אני אוהב לצפות בליגה הזו, אבל חושב שאני מתאים יותר לסגנון שמשחקים באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully