וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו גמר את העונה. איביץ': "דראפיץ' חי בשביל לנצח אותנו"

27.2.2020 / 15:25

החלוץ סובל מקרע בגיד הארבע הראשי וייעדר תקופה ארוכה. מאמן האלופה מתכונן למשחק מול מכבי נתניה ("יריבה מהסוג שלא הייתי רוצה לפגוש עכשיו"), והתייחס לפציעות בחוד: "אני מאמין בניק בלקמן. הוא מקצוען"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי ה-0:3 המרשים בדרבי, מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה ביום שבת למשחק במסגרת המחזור ה-26 שנועל את העונה הסדירה. הצהובים יודעים שניצחון חוץ יגדיל את הפער שלהם ממכבי חיפה לתשע נקודות לפחות עד יום ראשון ואולי גם ילחיץ את הירוקים לפני המשחק שלהם נגד הפועל באר שבע.

עם זאת, הקבוצה התבשרה היום (חמישי) שהיא תיאלץ להסתדר עד תום העונה בלי החלוץ צ'יקו אופואדו, שסובל מקרע בגיד הארבע ראשי. החלוץ, שנפצע במהלך הדרבי שבו כבש, ייעדר תקופה ארוכה ולא ישוב לשחק העונה. לאור העובדה שהוא מסיים את חוזהו בתום העונה, ספק גדול אם יישאר במכבי תל אביב.

מאמן הקבוצה ולאן איביץ' אמר היום על היריבה הקרובה: "בכל פעם שאנחנו משחקים נגד מכבי נתניה זה משחק קשה. זו אחת היריבות הכי קשות בליגה. יש לה הרבה שחקנים איכותיים במרכז המגרש ובחלק הקדמי. כולם יודעים איך לכבוש ואיך לשחק.

"נתניה לא עלתה לפלייאוף העליון ואולי זה לא טוב לנו כי היא תגיע רגועה וזה יכול להקשות עלינו. זו יריבה מהסוג שלא הייתי רוצה לפגוש עכשיו. המשחק יהיה יותר קשה מהדרבי ומקרית שמונה. אני מכיר את דראפיץ' ואני יודע שהוא חי בשביל לנצח את מכבי תל אביב".

ולאדן איביץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ולאדן איביץ' שחקן מכבי תל אביב/דני מרון

על הפציעות של אופואדו ושכטר אמר איביץ': "איבדנו שני חלוצים. זה לא משהו שרצינו שיקרה, אבל אני מאמין בניק בלקמן. הוא מקצוען, הוא עובד קשה ונותן את המקסימום בכל אימון ובכל משחק. הייתה לו בעיה קטנה ובגלל זה הוא לא שיחק הרבה זמן, אבל הוא עבד קשה לאורך כל הזמן".

המאמן הסרבי נשאל גם בנוגע לנגיף הקורונה שמתפשט בעולם והשיב: "כולם צריכים להיות זהירים עם העניין של הקורונה. אני לא יכול למנוע משחקנים שנמצאים בחופשה לטוס למקומות. זה עניין של המועדון. נחכה להוראות ועל פיהן נצטרף לנהוג. יש עוד שלושה שבועות עד הפגרה ואני מקווה שעד אז הנגיף ייבלם והמצב ישתפר".

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב הזהירו את יונתן כהן מצהוב חמישי

לכתבה המלאה

מכבי תל אביב הודיעה היום על הרחקת שני אוהדים שנתפסו זורקים חפצים לכר הדשא במשחק הבית נגד עירוני קרית שמונה לפני כשבוע וחצי. בהודעה של המועדון נכתב: "במשחקים האחרונים אנו עדים לתופעה של זריקת חפצים למגרש. ברצוננו לשוב ולהדגיש כי זריקת חפץ מכל סוג שהוא אסורה בהחלט וגורמת למועדון לנזקים כבדים. היום הורחקו שני אוהדים אשר נתפסו זורקים חפצים לכר הדשא במשחק הבית נגד קרית שמונה לאחר שנתפסו בעזרת מצלמות האבטחה של האצטדיון ובעזרת איתורם בזמן אמת. המועדון רואה התנהגות זו בחומרה רבה וכך יעשה לכל אוהד שייתפס זורק חפץ לעבר כר הדשא. אנו מבקשים מאוהדי הקבוצה לגלות אחריות ולחדול מלפגוע במועדון ובקהל האוהדים כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully