וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכבי חיפה: במכבי תל אביב הזהירו את יונתן כהן מצהוב חמישי

27.2.2020 / 9:30

אחד ממצטייני העונה של הצהובים רחוק צהוב אחד מול מכבי נתניה מהיעדרות במשחק העונה, בקבוצה ביקשו ממנו להיזהר. השחקנים רוצים להלחיץ את מכבי חיפה: "אפשר להיכנס לפלייאוף עם פער מכריע"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

על רקע הפציעות של צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר, חוששים בקבוצה מכרטיס צהוב של יונתן כהן בשבת שיוביל לכך שהוא לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה במחזור ה-28. כהן סוחב ארבעה כרטיסים צהובים וצהוב חמישי מול מכבי נתניה ימנע ממנו לשחק מול הירוקים במשחק העונה בעוד קצת יותר משבועיים.

כהן ספג את הכרטיס הצהוב הרביעי שלו במשחק מול מכבי חיפה בו כזכור כבש את שער הניצחון הדרמטי בתוספת הזמן. מיד לאחר השער שקבע 3:4 רץ החלוץ לעבר יציע אוהדי מכבי תל אביב כשהוא מסיר את חולצתו ומשליך אותה לכר הדשא, פעולה שהובילה לספיגת הכרטיס הצהוב הרביעי. מאז שמר על עצמו ולא קיבל כרטיס צהוב נוסף. מאחר ששחקני מכבי תל אביב הקדמיים שותפים למשחק הלחץ וחייבים ליטול חלק מרכזי בעבודת ההגנה אצל ולאדן איביץ', הם חשופים לספיגת כרטיסים צהובים ולכן כהן הוזהר.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
במכבי תל אביב מקווים שהוא לא ייאלץ לצפות במשחק העונה מהיציע. יונתן כהן/דני מרון

מכבי תל אביב תשחק במחזור הקרוב לפני מכבי חיפה. בקבוצה מקווים לנצח את מכבי נתניה, לפתוח פער של תשע נקודות ממכבי חיפה ולהלחיץ אותה לקראת המשחק שלה למחרת מול הפועל באר שבע. "אם נעשה את שלנו ומכבי חיפה תמעד מול באר שבע, נוכל להיכנס לפלייאוף עם פער של שיהיה מאוד משמעותי ואולי אפילו מכריע לפני הפלייאוף", אמר אמש שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully