וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זועמת על השופטים, קאסמירו סופג אש אבל אופטימי: "אפשר לחזור מזה"

הבלאנקוס הפסידו 2:1 למנצ'סטר סיטי במשחק הראשון של שמינית גמר האלופות, בספרד התלוננו על השופט הראשון אי פעם שהוציא אדום ושרק פנדל נגד ריאל בברנבאו. הקשר ספג ביקורת והגיב, זידאן מתוסכל, ויניסיוס כעוס

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

"מדריד איבדה את הקסם של ליגת האלופות", קראה הלילה (רביעי) הכותרת ב"מארקה", דקות אחרי ההפסד של ריאל מדריד 2:1 למנצ'סטר סיטי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס איבדו יתרון וגם את סרחיו ראמוס שהורחק בדקה ה-86 ונכנעו במשחק בו טיבו קורטואה הציל אותם מספיגות נוספות. המשימה בגומלין ב-17 במרץ תהיה קשה ביותר.

אחד האשמים המיידיים היה כמובן קאסמירו. הקשר הברזילאי חווה משחק לא טוב, "בישל" כמה מצבים דווקא למנצ'סטר סיטי ואחד האיבודים שלו גם גרם למצב שבסיומו סרחיו ראמוס הורחק. "זה היה המשחק הכי גרוע שלו ביום הכי גרוע", כתבו עליו ב"מארקה".

"זה עדיין לא אבוד", התעקש הברזילאי בסיום, "אם יש קבוצה שמסוגלת לחזור מהפסד בית כזה זו ריאל מדריד. היו לנו 75 דקות נהדרות היום, אבל לא שמרנו על אותה אינטנסיביות ברבע השעה האחרונה ונסוגנו לאחור".

שחקן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. GettyImages
לא ישחק בגומלין. ראמוס אחרי ההרחקה/GettyImages

בריאל מדריד באו בטענות קשות לשופט האיטלקי דניאלה אורסאטו ולצוות ה-VAR, בעקבות אישור שער השוויון של גבריאל ז'סוס בדקה ה-78. הברזילאי דחף את סרחיו ראמוס ונגח פנימה. הספרדי אמנם נפל לקרקע בקלות, אבל בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שיש תנועה של דחיפה. זה לא שכנע את צוות ה-VAR או השופט לפסול את השער.

"שלטנו במשחק ואז פתאום הגיע המהלך הזה שבו ז'סוס נשען על ראמוס", אמר שחקן העבר של ריאל וחבר ההנהלה בהווה, אמיליו בוטראגניו, "סרחיו מחה נגד ההחלטה, אבל השופט וצוות ה-VAR כנראה ראו את המצב באופן שונה".

זינדין זידאן נראה מתוסכל בסיום, וטען כי התוצאה לא משקפת את המהלך המשחק. "שיחקנו טוב מאוד במשך 75 דקות, אבל אז התחלנו לעשות טעויות והם גרמו לנו לשלם. היינו זקוקים לעוד 10 דקות טובות כדי לצלוח את המשחק הזה בשלום, אבל זה חלק מהכדורגל", אמר. "אנחנו מודאגים מההפסד הזה, אבל זוכרים היטב שמדובר בדו קרב של 180 נקודות, לא 90. אפשר לקחת דברים טובים מהמשחק הזה, ולהמשיך הלאה לגומלין. יש לי לוחמים בקבוצה, אני מאמין ביכולת שלהם לחולל מהפך".

זידאן הודה שריאל מגיעה לקלאסיקו במצב לא אידיאלי. "המשחק ביום ראשון הולך להיות מדהים. נצטרך לנוח עד אז ונקווה לתת הצגה גדולה. אני מקווה שהאוהדים יגיעו בהמוניהם וייתנו הכל כדי לסייע לקבוצה לעבור את זה. אנחנו נותנים הכל, אבל אנחנו במומנטום רע. כדי לעבור את זה, אנחנו זקוקים לקהל".

גארת בייל ושחקני ריאל מדריד יורדים מאוכזבים מהמגרש. GettyImages
שחקני ריאל מתוסכלים בסיום/GettyImages

כאמור, בריאל נשמעו גם תלונות על השופט, שהפך לראשון אי פעם ששורק על פנדל לחובת הבלאנקוס ומניף לעבר שחקן שלהם כרטיס אדום במשחק ליגת האלופות בברנבאו. "השופט אמר לי שלא היה כלום במקרה של גבריאל ז'סוס, שאף אחד לא דחף אותו", סיפר זידאן על ההרחקה השנויה במחלוקת של סרחיו ראמוס. "אבל אין לנו מה להתלונן, זה היתה ההחלטה שלו בסופו של דבר וזו לא הסיבה להפסד שלנו".

גם ויניסיוס ביקר את השופט, וטען ש"בכל פעם ששופטים מגיעים לברנבאו, הם מרגישים צורך להוכיח משהו ולשרוק נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully