וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספוס העשור? הסיבות לכך שברצלונה ויתרה על האפשרות להחתים את ארלינג הולאנד

בספרד טוענים שהקטאלנים צפו בחלוץ הנורבגי למעלה מ-15 פעמים לפני שעבר לדורטמונד, אך התאכזבו מהיכולת הטכנית שלו: "בברצלונה בכלל העדיפו את לוקה יוביץ'"

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון רואה כרטיס אדום במשחק ראווה

נסו לדמיין את השלישייה ההתקפית הבאה: ליאונל מסי, אנטואן גריזמן וארלינג הולאנד. עבור אוהדי ברצלונה זה אולי נשמע כמו חלום רטוב, אבל נראה שהחלוץ הנורבגי הלוהט לא היה כל כך רחוק מהמדים היוקרתיים של הבלאוגרנה. באחד משני אתרי הספורט הכי גדולים בקטאלוניה, mundodeportivo, מדווחים שברצלונה בדקה אפשרות לצרף את הולאנד בן ה-19 עוד לפני שעבר לבורוסיה דורטמונד, אך בקבוצה לא ממש התרשמו מיכולתו הטכנית.

"בעונה שעברה, נציגי ברצלונה צפו בהולאנד לפחות 15 פעמים", נכתב באתר. "בקבוצה חיפשו חלוץ צעיר שיגדל לצידו של לואיס סוארס, והוא היה אחד המועמדים. הוא אמנם כבש הרבה, אך היכולת הטכנית הלקויה שלו לא הרשימה את הנציגים, שסברו כי לוקה יוביץ', כיום בריאל מדריד, חלוץ טוב יותר". בסופו של דבר, הולאנד חתם בבורוסיה דורטמונד וברצלונה, שנותרה במצוקת חלוצים בעקבות הפציעות של שחקניה, צירפה את מרטין ברייתווייט האנונימי יחסית.

ביום שבת האחרון החלוץ מצא את הרשת בפעם ה-12 העונה בליגה במדי דורטמונד, בהופעה השמינית שלו בלבד. הנורבגי הפך לראשון בתולדות הליגה הבכירה בגרמניה שמגיע לתשעה שערים בשש ההופעות הראשונות שלו ובסך הכול מצא את הרשת 40 פעמים ב-30 משחקים העונה בזלצבורג ודורטמונד. בסך הכול, לפי הדקות שקיבל העונה, השחקן הצעיר כבש שער בכל 50 דקות בממוצע. רוברט לבנדובסקי, אגב, כבש 38 פעמים ב-32 משחקים, ועומד על ממוצע של שער בכל 73.2 דקות.

אם ימצא את הרשת עשר פעמים נוספות העונה בכל המסגרות, הולאנד יצטרף לרשימה יוקרתית במיוחד - הוא רחוק עשרה שערים בלבד מ-50 שערים, ואם יגיע למספר האסטרונומי, הוא יהפוך לשחקן השישי בלבד במאה הנוכחית שכובש 50 שערים בעונה אחת. קדמו לו ליאונל מסי שעשה את זה שש פעמים כשהשיא שלו היה עם 73 כיבושים בעונת 2011/12 (50 בלה ליגה, 14 בנבחרת ארגנטינה ועוד 9 באירופה ובגביע) וכריסטיאנו רונאלדו כבש 50 שערים ומעלה בעונה שש פעמים במהלך הקריירה המפוארת שלו כשעונת השיא שלו הייתה ב-2014/15, אותה סיים עם 61 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully