וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא אחרי הצמד, ונגר עוקץ את גנאברי: "יש לו בעיות התנהגות"

אקס ארסנל כיכב בניצחון באיירן על צ'לסי, את מאמנו לשעבר זה לא הרשים: "היכולות שלו בלתי מוגבלות, אבל הוא תמיד בוחר בדרך הקלה"

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

לא כוחות: באיירן מינכן הביסה הערב (שלישי) 0:3 את צ'לסי בסטמפורד ברידג', במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות ועשתה צעד ושלושת רבעי לקראת השלב הבא. סרג' גנאברי כבש צמד בתוך שלוש דקות (51 ו-54), רוברט לבנדובסקי השלים אחרי בישול גדול של אלפונסו דייויס (המצטיין במשחק) בדקה ה-76 ונראה שהגומלין יהיה לפרוטוקול בלבד. מרקוס אלונסו הורחק בדקה ה-83 בצדק אחרי שחבט בפניו של החלוץ הפולני ללא כדור והוא כמובן ייעדר מהגומלין, כמו גם ז'ורז'יניו, שספג צהוב על דיבורים עם השופט. לאחר המשחק זכה אלפונסו דייויס לקריאות עידוד בלתי פוסקות מהאוהדים, שצעקו "פונזי, פונזי".

אלפונסו דייויס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הופעה מדהימה שלו. דייויס/GettyImages

המספרים

* סרג' גנאברי, שכבש רביעייה מול טוטנהאם בשלב הבתים ב-1 באוקטובר, הוא השחקן השני בהיסטוריה של ליגת האלופות שכובש נגד שתי קבוצות לונדוניות בחוץ באותה עונה. קדם לו לואיס פיגו, שעשה את זה מול ארסנל וצ'לסי ב-1999/2000.

* גנאברי כבש שישה שערים בשתי הופעות בלונדון עבור באיירן מינכן. הוא לא כבש אפילו שער אחד בתשע הופעות במדי ארסנל בלונדון בין 2014-2012.

* גנאברי הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של ליגת האלופות שכובש את כל ששת השערים שלו נגד יריבות מאותה מדינה (4 מול טוטנהאם, 2 נגד צ'לסי).

* רוברט לבנדובסקי כבש תשעה שערי חוץ בליגת האלופות העונה, זה הכי הרבה שאיזשהו שחקן כבש בעונה אחת לצד כריסטיאנו רונאלדו ב-2013/14.

* מרקוס אלונסו הוא שחקן צ'לסי הראשון שסופג כרטיס אדום בליגת האלופות מאז אפריל 2012, אז ג'ון טרי הורחק בחצי הגמר מול ברצלונה.

* באיירן מינכן כבשה שלושה שערים לפחות נגד ארבע קבוצות אנגליות שונות בחוץ מאז 2013: נגד ארסנל (פעמיים), מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם וצ'לסי.

* ההפסד הזה הוא הגדול ביותר מבחינת פער שספגה צ'לסי בבית באירופה אי פעם.

* צ'לסי הפסידה שמונה פעמים בכל המסגרות בסטמפורד ברידג' העונה, זה הכי הרבה מאז 1985/6.

* באיירן היא הקבוצה השלישית שמנצחת בכל אחד משבעת המשחקים הראשונים שלה בליגת האלופות בעונה אחת. קדמו לה ברצלונה ב-2002/3 וריאל מדריד ב-2014/15.

* זה היה המשחק ה-107 של מנואל נוייר בליגת האלופות. מבין השוערים, רק איקר קסיאס (177), ג'אנלואיג'י בופון (123) ופטר צ'ך (111) רשמו יותר הופעות.

* באיירן מינכן האריכה את רצף משחקי החוץ שלה לא הפסד בליגת האלופות ל-13 כאלה (10 ניצחונות ו-3 תיקו), זה שיא מועדון.

* אף קבוצה מעולם לא עברה שלב אחרי שהפסידה 3:0 בבית במשחק הראשון באירופה.

* מאמן באיירן מינכן האנזי פליק הוא המאמן השביעי שמנצח בכל אחד מארבעת המשחקים הראשונים שלו כמאמן ראשי בליגת האלופות והראשון מאז דייגו סימאונה בנובמבר 2013.

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: באיירן מינכן הביסה 0:3 את צ'לסי בסטמפורד ברידג'

לכתבה המלאה
פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
"היינו חלשים". למפארד/רויטרס

סרג' גנאברי, שנבחר למצטיין במשחק, אמר בסיום: "נראה שלונדון זה מקום מיוחד עבורי. יש לי הרבה חברים בלונדון והם היו כאן באצטדיון. נראה שהם נותנים לי כוח מיוחד, ראיתם מה קרה. אני חושב שהצלחנו להפעיל הרבה לחץ על צ'לסי, ניצלנו את המצבים שלנו בצורה מוצלחת והצלחנו לעלות ליתרון של שני שערים. אני כבשתי צמד ולבנדובסקי עוד אחד. אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה".

תומאס מולר אמר על גנאברי: "אני שמח שהוא כובש כל כך הרבה בלונדון עכשיו ולא לפני חמש שנים כי אם זה היה קורה אז, הוא כנראה לא היה איתנו עכשיו". כשמולר נשאל האם זה משוגע שגנאברי כבש שישה שערים בשני המשחקים האחרונים שלו בלונדון הוא אמר: "כנראה שכך זה נראה לארסנל גם".

מי שדווקא לא התרשם במיוחד מגנאברי היה מאמנו לשעבר ארסן ונגר, שלא הצליח לגרום לו לפרוץ בארסנל ובסופו של דבר מכר אותו ב-2016.

"לבחור הזה יש כישרון בלתי מוגבל, באמת, אבל השאלה אצלו היא עד מתי הוא יהיה מוכן לסבול את חוסר המימוש שלו", אמר ונגר שמשמש פרשן טלוויזיה ברשת BeIN. "יש לו מהירות, כוח, טכניקה ואינטלגינציה, אבל הוא גם סובל מבעיות התנהגות. הוא תמיד מחפש את הדרך הקלה, זו היתה הבעיה שלו. שלחתי אותו להשאלה בווסט ברומיץ' וזה לא עבד. הוא שחקן טוב, אבל לצערי זה לא היה הזמן שלו בזמנו".

כריס סאטון התייחס ליכולת של דייויס הנהדר ואמר: "אלפונסו דייויס הוא אתלט אדיר, אבל הוא גם רגוע מאוד ושקט. כשהוא השתחרר לפני השער השלישי, הוא לקח את הזמן והעביר מסירת רוחב מושלמת. הוא היה מדהים". גם תומאס מולר החמיא לקנדי ואמר: "הבחור הזה בורך במהירות מטורפת, זה משהו שלא היה בבאיירן כבר המון זמן. אין ראוי ממנו לעידוד שהוא קיבל מהקהל. הוא למד המון מבחינה טקטית כאן. זו הייתה הופעה ברמה הגבוהה ביותר".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר: "ההופעה שלנו הייתה חלשה ולפעמים צריך להיות כנים. הם התעלו עלינו בכל מובן וזה מעציב. הרמה שלהם היא בדיוק ההסבר לכך שהם מתמודדים בכל עונה גם בליגה וגם באירופה. אני מאוכזב שלא עשינו יותר נגדם. אנחנו חייבים לקבל את זה ולעבוד כדי להגיע לרמות האלה. אם אתם מסתכלים על בחירת המסירות שלהם, אז המסירות שלנו צריכות שיפור. אם השחקנים שלנו רוצים ללמוד, ואני בטוח שהם רוצים ללמוד, הם יסתכלו על הרמה של השחקנים ששיחקו מולם ויבינו שהם צריכים לעבוד כדי להגיע לרמה הזו. תמיד נשחק עם גאווה, אבל אני מודאג יותר מהתמונה הגדולה. כמה מהר נוכל להתאושש בשביל הפרמיירליג וכמה זמן ייקח לנו כדי להגיע לרמה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully