וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "אחרי העזיבה של פפ היינו קצת כמו במערב הפרוע"

קשר/חלוץ באיירן מינכן התראיין באנגליה: "אני לא שחקן שייקח את הכדור מהרחבה ויעבור שלושה שחקנים, אני כמו מחוג בשעון"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אחד השחקנים המתאוששים של העונה בכדורגל האירופי הוא תומאס מולר. הקשר/חלוץ הגרמני נופה לאחר המונדיאל הקודם מנבחרת גרמניה וגם בעונה שעברה אכזב מאוד. עם זאת, בחודשים האחרונים הוא חזר לעצמו בענק בבאיירן מינכן ולמרות הגעתו של פיליפה קוטיניו הוא שמר על המקום בהרכב ומחזיר בענק עם 5 שערים ו-14 בישולים בבונדסליגה עד כה.

שחקן באיירן מינכן, תומאס מולר. רויטרס
חוזר לעצמו בגדול. מולר/רויטרס

לקראת המשחק מול צ'לסי הערב (22:00, ספורט 5+) בשמינית גמר ליגת האלופות, התראיין מולר ל-The Athletic ודיבר על כל התקופה תחת פפ גווארדיולה ואחריו וכמובן על היכולת שלו עצמו. "בשביל המשחק שלי, מבנה הוא חשוב מאוד", הודה מולר, "זו צריכה עבודת שעון ואני רואה את עצמי כמחוג. אני יכול להשתמש באיכויות שלי ולהשתמש ביכולות שלי ולעזור במצב כזה. לעולם לא הייתי ולא אהיה שחקן שלוקח את הכדור מחוץ לרחבה של הקבוצה שלו, עובר שלושה שחקנים ודוהר עם הכדור. אין לי גם יותר מדי מה לעשות כשאני מבודד. כשיש לנו יציבות, כשאנחנו בשליטה על מבנה המשחק והמשחק עצמו, קל לי יותר להשפיע על המשחק. לא הצלחנו לעשות את זה בשנים שאחרי פפ. זה היה קצת כמו במערב הפרוע לפרקים".

מולר המשיך: "השליטה שהייתה לנו כפ.צ. באיירן נעלמה. הייתה התחושה שהכול יכול לקרות. אולי זה היה מהנה יותר לצופים במצב הזה. היינו צריכים לעבוד קשה מאוד באימונים כדי להגיע לדומיננטיות שהייתה לנו כשפפ אימן אותנו. זו הבעיה, זה מתיש מאוד מבחינה מנטאלית. צריך לחזור על דברים, לחזור, לחזור ולחזור, עד שזה הטבע השני שלך. אני יכול להבין למה אנשים מצאו את הדומיננטיות שלנו תחת פפ כמשעממת, אבל השליטה הזו לא יכולה להיות משוכפלת. אי אפשר לומר שלמדת את כל הדברים תחת ובואו נמשיך כך. זה לא עובד כך. צריך לעבוד על זה בכל יום מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully