וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים לא מבינים את סארי, רונאלדו נשאר לבד: הערב "המזוכיסטי" של יובנטוס

סוער ביובנטוס אחרי ה-1:0 בליון: המאמן טוען ש"השחקנים לא מבינים את הערך של הנעת כדור", רונאלדו "קורבן לסגל שסביבו", בונוצ'י מודאג מהגישה

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

יובנטוס על סף הדחה מוקדמת מהצפוי מליגת האלופות. הגברת הזקנה הפסידה אמש (רביעי) 1:0 לליון במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, ותגיע לגומלין בטורינו ב-17 במרץ בלחץ גדול. לוקא טוסאר כבש את שער הניצחון לזכות הצרפתים, וביתר הזמן ניסתה יובנטוס להשיג שער חוץ ללא הצלחה, כשהיא מתקשה להגיע למצבי הבקעה ממשיים.

בסיום המשחק נשמע מאוריציו סארי על סף ייאוש. "אני לא מצליח לגרום לשחקנים להבין את הערך של הנעת כדור מהירה. הם עושים הכל לאט", אמר המאמן. "קשה להסביר למה, אבל הנעת הכדור שלנו איטית מאוד, בלי תנועה, בלי לחץ נכון, בלי תכלית. חסרה לנו נחישות ואגרסיביות בהתקפה. זה לא מספיק כדי לזכות בליגת האלופות".

סארי טען ש"היו לנו שני אימונים השבוע שבהם הנענו כדור הרבה יותר מהר מבמשחק עצמו. האגרסיביות של השחקנים באימונים האלה היתה כפולה. אני לא יודע מה קרה להם היום".

מאמן יובנטוס מאוריציו סארי. GettyImages
זה פשוט לא עובד. סארי/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו, "מלך ליגת האלופות" שהובא לטורינו כדי לקחת את הגברת הזקנה צעד קדימה במפעל הבכיר ביבשת, היה רחוק משיאו. ועדיין, באיטליה האשימו את הצוות המסייע שנבנה סביבו.

"לרכוש את כריסטיאנו רונאלדו במטרה לזכות בליגת האלופות, ואז להקיף אותו בשחקנים כאלה בקישור - לזה קוראים מזוכיזם", אמר פרשן ESPN מתאו בונטי.

גם ברשת BT Sport השמיעו דברים ברוח דומה, והפרשן ג'רמיין ג'נאס אמר: "רונאלדו היה היחיד שניסה להביא ניצוץ התקפי למשחק, אבל אם אתה מצפה ממנו להיות גם זה שמייצר את המצבים וגם זה שמסיים אותם, זה לא יעבוד. הוא לא מסוגל לבשל לעצמו. הקישור של יובנטוס ממש לא מספיק טוב".

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס מאוכזב. GettyImages
"הוא לא יכול לבשל לעצמו". רונאלדו מתוסכל/GettyImages

לאונרדו בונוצ'י טוען שהבעיה היתה לא באיכות, אלא בגישה. "היה ברור שלא הגענו עם הגישה הנכונה היום. היינו שניים לכל כדור", הודה בסיום. "התחלנו את המשחק בצורה רעה, והם גרמו לנו לשלם על כל טעות הכי קטנה. לא היינו מספיק אגרסיביים, היינו צריכים להתעורר בשלב יותר מוקדם. זה עניין מנטלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully