וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "בהתחלה היה אנטי סביב המועדון, עכשיו אנחנו מאוחדים"

מאמן הפועל תל אביב מוכן למשחק המכריע נגד הפועל חדרה: "הדרבי מאחורינו. אנחנו חייבים לקהל שעמד זקוף ועודד אותנו בפיגור"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שהובסה 3:0 בדרבי ביום שני האחרון, הפועל תל אביב תנסה להתאושש כשהיא תארח ביום שבת (19:50) את הפועל חדרה למשחק מכריע במסגרת המאבק על מקום בפלייאוף העליון. ניצחון יעניק לאדומים את הכרטיס וגם תיקו עשוי להספיק (אם בני יהודה לא תנצח את הפועל חיפה במשחק המקביל). הפסד לעומת זאת, ישלח את הקבוצה ממתחם חודורוב לפלייאוף התחתון. המאמן ניר קלינגר דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"עשינו את העבודה שלנו ממקום מאוד נמוך". קלינגר/לילך וייס רוזנברג

על הדרבי: "זה מאחורינו. התכוננו טוב מאוד למשחק והיינו בו עד הספיגה הראשונה ועד ההרחקה. תכנית המשחק עבדה טוב, אבל גם אם ננטרל את החלטות השיפוט שאפשר לפרש לכאן או לכאן, אלו היו שגיאות שלנו וכשעושים טעויות כאלו נגד מכבי תל אביב, מפסידים. ההפסד כואב, אבל אי אפשר להתעסק בו יותר מדי. השחקנים הגיעו יום אחרי וכבר התחלנו לדבר על דברים אחרים".

על המאבק על הפלייאוף העליון: "תקופה ארוכה אנחנו שומרים על אותו קו ולא מזגזגים. אם אתה רוצה להגיע למשהו בחיים, אתה צריך לעשות דברים ולא לדבר עליהם או לצעוק אותם בחוצות העיר. לא השתתפנו בהמולה סביב הפלייאוף העליון, עשינו את העבודה שלנו ממקום מאוד נמוך".

על האוהדים: "גם כשהיינו בפיגור בדרבי, הקהל עמד זקוף ועודד את הקבוצה וזה משהו שהוא לא מובן מאליו. זו הייתה שיחת היום פה. אנחנו צריכים להגיע מחויבים לקהל הזה ביום שבת כי זה היה מעורר כבוד".

על התקופה שלו בקבוצה: "עשינו דרך ארוכה. בשבועות הראשונים היה סוג של אנטי מסביב לקבוצה והיום אני מרגיש שכולם ביחד; הצוות, השחקנים, האוהדים. כשמשה סיני ואני הגענו, הציפיות היו לשרוד את העונה בנוחות ואם לא בנוחות - אז בכוח. ופתאום נהיה משהו אחר. עכשיו אנחנו פסע מהפלייאוף העליון וברבע גמר הגביע. אנחנו במקום אחר לגמרי. היו נפילות בדרך, אבל אנחנו פה להשלים את העונה הסדירה בצורה הכי טובה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully