וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לקראת אשדוד: "רוצים לשמור על פער מהמקום הרביעי"

27.2.2020 / 12:34

בבית"ר ירושלים מקווים שכ-8,000 צופים יגיעו למשחק הרדיוס בטרנר ביום א'. קריאף תורגל כמגן ימני, גרסיה עשוי להיכלל בסגל

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: שלומי גבאי

(עדכון ראשון: 9:47)

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים גדולים לעודד כמה שיותר אוהדים להגיע למשחק הרדיוס נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון טרנר ביום ראשון. בקבוצה מהבירה פועלים בשיתוף פעולה עם כמה עיריות בדרום, אבל חוששים שהרבה מנויים לא ייסעו עד באר שבע ויעדיפו לצפות במשחק בבית. יחד עם זאת, במועדון מקווים שלטרנר יגיעו כ-8,000 צופים.

בית"ר השיקה מנוי מיוחד למשחקי הפלייאוף במחיר של 299 שקל לחמשת המשחקים לחברי בית"ריסט ו-330 שקל לקהל הרחב. בנוסף, כל המנויים קיבלו אתמול הודעה בה נשאלו אם הם מעוניינים להגיע לטרנר, ואם לא - הם יכולים לתרום את הכרטיס לחיילים או ילדים בדרום. כמה מאות כבר תרמו את הכרטיס.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר רוני לוי: "מצפה לנו משחק מאוד קשה, אנחנו תמיד רוצים לנצח ולשחק כדורגל טוב. חשוב מאוד לייצר המשכיות ולשמור על פער מהמקום הרביעי. מה יהיה בעונה הבאה? אני מתעסק רק בלהכין את הקבוצה למשחק ומשתדל לנטרל את עצמי משיחות כאלו ואחרות. הייתה לנו תקופה ארוכה שבה גילינו יציבות ואנחנו רוצים לחזור לזה. הבנתי שיגיע לטרנר הרבה קהל לתמוך בנו".

ליוואי גרסיה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מרגיש מוכן לחזרה לסגל. גרסיה/ברני ארדוב

בבית"ר רוצים לנצח ולשמור על המקום השלישי, שמקנה משחק בית נוסף במהלך הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון. בנוסף, אם הקבוצה תנצח ותסיים את העונה הסדירה במקום השלישי, היא תארח את הפועל באר שבע במשחק הראשון ביניהן בפלייאוף.

בשל היעדרותם של אנטואן קונטה ושי קונסטנטין, לרוני לוי יש בעיה בעמדת המגן הימני, כשמי שנראה שימלא אותה הוא אופיר קריאף שאף תורגל בה. אור זהבי אמור לשחק לצדו של דיוגו ורדאסקה במרכז ההגנה, לאחר שטל בן חיים שוב חש רגישות בשריר וייעדר מהמשחק. ליוואי גרסיה שחזר להתאמן, הבהיר כי מבחינתו הוא כשיר למשחק ועשוי להיכלל בסגל ולהתחיל את המשחק על הספסל. דן איינבינדר עדיין אינו כשיר לפתוח וגם הוא צפוי לשבת על הספסל.

רוני לוי ערך אסיפת וידאו על המשחק נגד הפועל חדרה. על אף הניצחון 1:4, המאמן הרבה להעיר לחניכיו על מהלכים במשחק, בעיקר בנוגע למאבקים פיזיים, סגירות, אחריות בהגנה וריכוז בהתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully