וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת הקורונה: המחזור בשוויץ נדחה, בניוקאסל אסור ללחוץ ידיים, יובנטוס עושה הפרדה

כל משחקי הכדורגל בשוויץ נדחו למועד לא ידוע בשל התפשטות הנגיף. סטיב ברוס סיפר: "רופא המועדון המליץ לא לבוא במגע אחד עם השני". ביובה אסרו על שחקני המילואים להתאמן עם הקבוצה הבוגרת

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

(עדכון ראשון: 9:36)

אחרי שנחשף שהכדורגלן קינג אודו נדבק בנגיף הקורונה, ביובנטוס קיבלו החלטה שאף אחד משחקני קבוצת המילואים לא ישתתף באימונים של הקבוצה הבוגרת. אודו הוא שחקנה של פיאנזה מהליגה השלישית באיטליה וביום ראשון האחרון הקבוצה מטוסקנה פגשה את יובנטוס U23 למשחק ליגה. החלוץ לא שיחק בגלל שכבר היה חולה (אז חשבו שמדובר בשפעת), אבל ביובה חוששים שהוא כבר הספיק להדביק את חבריו ושהם היו עלולים להדביק שחקנים יריבים.

רוב שחקני קבוצת המילואים של יובנטוס הם צעירים, אבל חלק מהם כבר מתאמנים לפעמים עם הקבוצה הראשונה של המועדון. במועדון החליטו לא לקחת סיכון ולהפריד את שחקני המילואים באופן מוחלט משחקני הקבוצה הבוגרת בימים הקרובים, כולל מניעה של מצב בו שתי הקבוצות יהיו באותו מתקן אימונים בעת ובעונה אחת.

* אבל לא רק באיטליה. גם בניוקאסל האנגלית יש הנחיות חדשות והמאמן סטיב ברוס סיפר: "יש ריטואל של לחיצת ידיים כשאנחנו נפגשים בכל בוקר. ובכן, הפסקנו עם זה בעצת רופא המועדון. יש לנו דוקטור נהדר שכל הזמן משאיר אותנו מעודכנים. כולנו צמודים לטלוויזיה ומקווים שהמצב לא יחמיר באנגליה. הסתובב פה וירוס שפעת באזור חג המולד ולמרות שזה לא היה קורונה, אנחנו מבינים שחייבים להיות זהירים".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא לוקחים סיכון. רונאלדו/רויטרס

* ההתאחדות לכדורגל בשוויץ הודיעה שכל משחקי הכדורגל במדינה, שנקבעו לסוף השבוע הנוכחי, יידחו למועד לא ידוע בשל התפשטות נגיף הקורונה. בנוסף הודיעו בשוויץ, שם אובחנו תשעה אזרחים שחולים בווירוס, כי כל האירועים עם למעלה מ-1,000 איש לא יתקיימו.

* התפרצות נגיף הקורונה באיטליה גבתה את חייהם של לפחות 12 בני אדם בארץ המגף. מאות נוספים כבר אובחנו כחולים והדבר השפיע כמובן גם על הספורט במדינה. המשחק בין אינטר ללודורוץ במסגרת הליגה האירופית אתמול, נערך בדלתיים סגורות וכך יהיה גם במשחק של הנראזורי נגד יובנטוס בתחילת השבוע. כבר לפני כמה ימים נדחו משחקי כדורגל בכל הליגות.

באנגליה כבר דווח על מקרים של הידבקות, אבל המצב רחוק מלהיות דומה לזה בצפון איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully