וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ארסנל הודחה על ידי אולימפיאקוס בתום דרמה

אובמיאנג איזן ל-1:1 עם שער ענק (113), אבל אל עראבי כבש בצד השני (119) והחלוץ מגאבון רשם החמצה ענקית (122). היוונים בשמינית הגמר. אייאקס הודחה, יונייטד, לברקוזן, אינטר ורומא עלו. גם סלטיק בחוץ

פייק אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
אובמיאנג אחרי ההחמצה/רויטרס

שלב 32 האחרונות בליגה האירופית ננעל הערב (חמישי) עם מנצ'סטר יונייטד, שהביסה 0:5 את קלאב ברוז' ועלתה לשמינית הגמר, גם סביליה עלתה אבל עשתה את זה בקושי עם 0:0 ביתי מול קלוז' אחרי 1:1 ברומניה, חטאפה הנהדרת הדיחה את אייאקס למרות הפסד 2:1 באמסטרדם, אינטר ניצחה 1:2 את לודוגורץ במשחק נטול הקהל ועלתה עם 1:4. באייר לברקוזן ניצחה 1:3 את פורטו בחוץ והשלימה 2:5 בסיכום, גם רומא עלתה אחרי 1:1 מול גנט ו-1:2 בסיכום. ארסנל הודחה בתום דרמה גדולה ו-2:1 לאולימפיאקוס.

העולות לשמינית הגמר (ההגרלה ב-14:00): ריינג'רס, איסטנבול בשאקשהיר, פ.צ. באזל, וולבס, באייר לברקוזן, רומא, לאסק לינץ, וולפסבורג, חטאפה, שחטאר דונייצק, פ.צ. קופנהאגן, אינטר, מנצ'סטר יונייטד, סביליה, אולימפיאקוס.

פרד שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
פרד חוגג צמד ועלייה לשלב הבא/AP

מנצ'סטר יונייטד - קלאב ברוז' 0:5 (1:5 במפגש הראשון)

השדים האדומים הצליחו להכריע את ההתמודדות בקלות אחרי שהאורחת נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-23. יונייטד עלתה ליתרון בדקה ה-27. סימון דלי הדף כדור כמו שוער עם היד, קיבל אדום וזה פנדל ליונייטד. ברונו פרננדש בעט פנימה וקבע 0:1 ו-1:2 בסיכום. אודיון איגאלו הכפיל בדקה ה-34 מול שער ריק אחרי מסירת רוחב יפה של חואן מאטה וזה 1:3 בסיכום. סקוט מקטומיניי כבש את השלישי בדקה ה-41 עם בעיטה בנגיעה מקצה הרחבה אחרי בישול של פרד וזה 0:3 ו-1:4 בסיכום. פרד הוסיף עוד אחד בדקה ה-82 וקבע 0:4. פרד השלים צמד וקבע 0:5 בדקה ה-92.

דיילי בלינד שחקן אייאקס. GettyImages
בלינד מבולבל, אייאקס תתמקד בליגה ההולנדית/GettyImages

אייאקס - חטאפה 1:2 (3:2 בסיכום)

ההולנדים הודחו מליגת האלופות במחזור השישי אחרי שהפסידו בבית לוולנסיה. גם בליגה האירופית הם הוגרלו מול יריבה ספרדית וגם הפעם אכלו מרורים והודחו. אמנם אייאקס הצליחה לחזור מפיגור, אבל חטאפה הייתה מסוכנת יותר ונעצרה במשקוף ופעמיים בקורה. הקבוצה הקטנטנה ממדריד רשמה הישג ענק וממשיכה לשלב הבא. חיימה מאטה העלה את הספרדים ליתרון בדקה החמישית אחרי טעות של ליסנדרו מרטינס. מאטה קבע 0:1 ו-0:3 בסיכום. אייאקס איזנה בדקה ה-11 אחרי שדוני ואן דה בק פרץ משמאל והעביר מסירת רוחב, ריאן באבל פתח את הרגליים ודנילו בעט מול שער ריק פנימה את ה-1:1. אייאקס עלתה ליתרון בדקה ה-63 אחרי שמתיאס אוליברה נגח לשערו הוא בעקבות הגבהה וזה 1:2. חטאפה כבר עם משקוף ושתי קורות.

אוהד אינטר במהלך המשחק מול לודוגורץ. רויטרס
אוהד אינטר מנסה לגנוב הצצה אל הנעשה במגרש/רויטרס

אינטר - לודוגורץ 1:2 (1:4 בסיכום)

הנראזורי נאלצו לארח את המשחק ללא קהל בשל החשש מהתפרצות הקורונה בצפון איטליה. למרות זאת אינטר עמדה במטרה שלה עם 1:2 ביתי ו-1:4 בסיכום כשאנטוניו קונטה עולה עם הרכב חזק למרות הקירבה למשחק החשוב מול יובנטוס בטורינו ביום ראשון הקרוב. הבולגרים עלו ליתרון בדקה ה-27: סיסיניו העביר מסירת רוחב מימין, קאולי אוליביירה סוזה השתלט ובעט למשקוף ופנימה את ה-0:1. אינטר הצליחה לאזן בדקה ה-32 אחרי שכריסטיאן אריקסן מצא את כריסטיאנו ביראגי, שבעט מצד שמאל לא חזק או מדויק, אבל השוער טעה וזה 1:1. רומלו לוקאקו הצליח להשלים את המהפך עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי נגיחה ודחיקה מקרוב, 1:2 ו-1:4 בסיכום. דן ביטון נכנס בדקה ה-83.

יוסף אל עראבי שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
אל עראבי חוגג/רויטרס

ארסנל - אולימפיאקוס 2:1 אחרי הארכה (2:2, אולימפיאקוס עולה בזכות שערי חוץ)

איזו דרמה ענקית בלונדון. ארסנל חטפה עוד סטירת לחי בעונה האיומה שלה והודחה מהליגה האירופית למרות שניצחה 0:1 ביוון ולמרות שהחזיקה ביתרון אחרי שער ענק של פייר אמריק אובמיאנג ולמרות שאותו אובמיאנג הגיע להזדמנות ענקית בדקה ה-122 אחרי שהיא כבר ספגה את השני. פאפה אבו סיסה העלה את היוונים ליתרון עם נגיחה יפה מתוך הרחבה אחרי שנותר חופשי לחלוטין מקרן וקבע 0:1 ו-1:1 בסיכום. המשחק הלך להארכה ושם ארסנל שוב הלכה לאיש שמציל אותה בכל פעם העונה: פייר אמריק אובמיאנג. ההגנה של אולימפיאקוס הרחיקה לא מספיק טוב כדור גובה, זה חזר אל החלוץ מגאבון, שבעט חצי מספרת אדירה לפינה וקבע 1:1. בדקה ה-119 הצליחה אולימפיאקוס לכבוש את השני משער של יוסף אל עראבי מקרוב אחרי מסירת רוחב, 1:2 ליוונים. בתוספת הזמן של ההארכה אובמיאנג הגיע למצב מצוין אחרי טעות בהגנה, אבל איכשהו בעט החוצה מקרוב, איזו החמצה.

לוקאס אלאריו שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
אלאריו חוגג את השער שלו/GettyImages

פורטו - באייר לברקוזן 3:1 (5:2 בסיכום)

הקבוצה של פטר בוס הייתה עדיפה מהרגע הראשון והשלימה 2:5 גדול מבחינתה בסיכום שני המפגשים כשקאי האברץ בולט עם שני בישולים ושער. הקבוצות הגרמניות עם מאזן של שמונה ניצחונות בשמונה משחקים בליגת האלופות והליגה האירופית בשבוע שעבר והשבוע. האורחת עלתה ל-0:1 ו-1:3 בסיכום המפגשים בדקה ה-11. קאי האברץ מסר ללוקאס אלאריו שבעט משמאל אל הפינה הרחוקה. לברקוזן הכפילה בדקה ה-51 אחרי שהאברץ שוב בישל, הפעם לקרם דמירבאי, שבעט חזק מקרוב וקבע 0:2 ו-1:4 בסיכום. האברץ, שבישל את שני הראשונים, כבש את השלישי אחרי פרגון יפה מאוד של מוסא דיאבי וזה 0:3 ו-1:5 בסיכום. פורטו צימקה בדקה ה-65 אחרי שאוטביו הגביה מימין ומוסא מארגה נגח בעוצמה פנימה את ה-3:1 וזה 5:2 בסיכום. בדקה ה-85 פורטו נותרה בעשרה שחקנים אחרי שטיקיניו הורחק באדום ישיר.

שחקני רומא חוגגים. AP
שחקני רומא חוגגים עלייה/AP

גנט - רומא 1:1 (2:1 בסיכום)

הג'אלורוסי לא מרשימים בסרייה A וגם מול גנט הם לא היו טובים במיוחד בסיכום שני המפגשים, אבל עלו בזכות השער של ג'סטין קלויברט לשמינית הגמר. גנט עלתה ל-0:1 ואיזנה את ההתמודדות כולה ל-1:1 בדקה ה-25 אחרי שמסירת רוחב של רומן בזוס מצאה את ג'ונתן דייויד, שבעט מול שער ריק פנימה. הקנדי ממשיך להפציץ. האורחת איזנה בדקה ה-29 אחרי שהנריך מחיטריאן מצא את ג'סטין קלויברט ברחבה והוא בעט פנימה את ה-1:1 ו-1:2 לרומא בסיכום.

מרטין שקרטל שחקן איסטנבול בשאקשהיר. רויטרס
שקרטל חוגג שער נדיר/רויטרס

סלטיק - פ.צ. קופנהאגן 3:1 (4:2 בסיכום)

הסקוטים סיימו את דרכם הלא מרשימה במיוחד באירופה ונראה שמה שאולי כואב להם יותר מההדחה זו העובדה שריינג'רס המשיכה לשלב מאוחר יותר מהם. מייקל סנטוס העלה את קופנהאגן ליתרון בדקה ה-51 אחרי טעות של יוזו סימונוביץ' וזה 0:1 ו-1:2 בסיכום. אודסון אדוארד הצליח לאזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-83, אבל כעבור שתי דקות הדנים כבשו את השני שלהם כשפפ ביל מוצא את הרשת וקובע 1:2. דאמה אנדויה כבש את השלישי לזכות קופנהאגן בדקה ה-88 והדנים יהיו בשמינית הגמר.

משחקים נוספים:

בשאקשהיר - ספורטינג ליסבון 1:4 (4:5 בסיכום)
לבשאקשהיר: מרטין שקרטל (31), דניאל אלקסיץ' (45), אדין וישצ'ה (92 ו-119 בפנדל), לספורטינג: לוסיאנו וייטו (68)

באזל - אפואל ניקוסיה 0:1 (0:4 בסיכום)
לבאזל: פביאן פריי (38, פנדל)

אספניול - וולבס 2:3 (6:3)
לאספניול: ג'ונתן קאלרי (16, 57 בפנדל ו-92) לוולבס: אדאמה טראורה (22), מאט דוהרטי (80)

לאסק לינץ - אלקמאר 0:2 (1:3)
ללאסק: מרקו ראגוז' (44, פנדל ו-50), פיליפ ויזינגר (הורחק, 88)

מאלמו - וולפסבורג 3:0 (5:1)
לוולפסבורג: יוסיפ ברקאלו (42), יאניק גרהארדט (66), זו'אאו ויקטור (70)

בנפיקה ליסבון - שחטאר דונייצק 3:3 (5:4 בסיכום)
לבנפיקה: פיצי (9), רובן דיאס (37), רפא סילבה (47), לשחטאר: רובן דיאס (עצמי, 12), טראס סטפננקו (48), אלאן פטריק (71)

סביליה - קלוז' 0:0 (1:1 בסיכום, סביליה עלתה)

זלצבורג - איינטרכט פרנקפורט (המשחק נדחה לשישי, 1:4 לפרנקפורט במפגש הראשון)

ריאן קנט גלאזגו ריינג'רס. רויטרס
ריינג'רס בשמינית הגמר. ריאן קנט חוגג/רויטרס

בראגה - ריינג'רס 1:0 (2:4 לריינג'רס בסיכום שני המשחקים)

גלאזגו ריינג'רס היא הקבוצה הראשונה שמשיגה את הכרטיס לשלב שמינית הגמר לאחר שגברה 0:1 בחוץ על בראגה במשחק היחיד שנערך הערב. הסקוטים שחזרו מ-2:0 ל-2:3 במפגש הראשון שנערך בסקוטלנד, השלימו את העבודה עם ניצחון גם בפורטוגל. ריאן קנט (61) כבש את השער היחיד במשחק לאחר בישול נהדר של יאניס חאג'י. הרומני יכול היה לכבוש בעצמו, אך החמיץ מהנקודה הלבנה במהלך המחצית הראשונה. על אף זאת, הסקוטים חגגו ניצחון במפגש הכפול ועלייה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully