וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נתפס "מלכלך" עם דיבאלה על שחקני יובנטוס: "הקשרים לא תורמים כלום"

סערה חדשה באיטליה: צמד חלוצי יובנטוס "נתפסו על חם" כשביקרו את חבריהם לקבוצה במנהרה במהלך ההפסד לליון בשבוע שעבר. צפו בתיעוד

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

יובנטוס סוערת בעקבות תיעוד של כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה ממחצית המשחק נגד ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, בו השניים "מלכלכים" כביכול על חבריהם לקבוצה.

בתיעוד, שהופץ באיטליה ביממה האחרונה, נראים שני החלוצים מסתודדים במנהרת השחקנים לפני תחילת המחצית השנייה במשחק, שהסתיים בהפסד 1:0, ומבקרים את שחקני הקישור של יובנטוס.

"אנחנו לגמרי לבד, הקשרים לא עוזרים לנו בכלום", נראה רונאלדו מתלונן בפני דיבאלה בספרדית - שפה שרק הם, גונסאלו היגואין, חואן קואדראדו, רודריגו בנטאקור דוברים אותה. מיד לאחר מכן דיבאלה מגיב: "אנחנו לא מקבלים אף כדור", ורונאלדו עונה בקצרה: "אני יודע, אפילו בכדורים השניים הם לא זוכים, שום דבר".

צפו בתיעוד

התיעוד של השניים מגיע על רקע ביקורות חוזרות ונשנות על חוליית הקישור של יובנטוס, שכביכול לא איכותית מספיק כדי לסייע לרונאלדו להצליח במשימה שלשמה הובא - להביא את ליגת האלופות לטורינו.

בכלי התקשורת באיטליה מרבים לבקר לאחרונה את שחקני הקישור של הגברת הזקנה, ובאחד מטורי הפרשנות האחרונים מ"טוטוספורט" אף נכתב: "הצוות המסייע של יובנטוס לא שווה את רונאלדו. הוא חייב לדרוש מההנהלה משהו יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully