וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: חדר ההלבשה לא אהב את הסרטון של עוזר המאמן, ש"ערך שיחה קשה עם מסי"

אחרי הקלאסיקו: עוזר המאמן נחשף עצבני על הקווים והרתיח את השחקנים. התקשורת דורשת "עזרה למסי", פראן טורס על הפרק. ואן חאל טוען: דה יונג צריך להחליף את בוסקטס בקישור

רויטרס

אחרי ההפסד בקלאסיקו, התסכול בברצלונה גובר. אתמול (שני) פורסם בספרד סרטון שחושף את התגובות על הקווים של אנשי הצוות המקצועי בבארסה במהלך ההפסד 2:0 של הקבוצה לריאל מדריד. קיקה סטיין נשמע מקלל בתסכול לא פעם "לעזאזל", בעוד עוזרו אדר סראביה נשמע עצבני גם הוא. "זאת לא מסירה שצריך לבוסקטס, אלא לקשרים הקדמיים", קרא סראביה, שבהזדמנות אחרת צעק על גריזמן: "לשער אנטואן, תכניס את זה לעזאזל, עאלק רגוע....". בהזדמנות אחרת נשמע צועק "הוא עושה הכל לא נכון! מכדרר ובועט, בזמן שהוא צריך להחזיק בכדור". בעקבות הסרטון ב"cope" כבר טוענים ש"בברצלונה לא אוהבים את ההתנהלות של סראביה ולא חושבים שהוא האיש הנכון להוביל את הקבוצה על הקווים".

על פי דיווחים ב-ESPN, עוד לפני שסראביה מונה, קיקה סטיין הזהיר את שחקני ברצלונה ש"הוא טיפוס מורכב". עם זאת עד הקלאסיקו טרם נרשמו עימותים בין עוזר המאמן לשחקנים. כמו כן נטען כי כי "סראביה ערך שיחה קשה עם ליאו מסי לפני מספר ימים, והוא אמר לו מה דעתו על מה שהיה לפני סטיין".

כצפוי, בברצלונה כבר מדברים על רכש. אחרי שאתמול דווח שהקבוצה הגישה הצעה לאינטר על החלוץ לאוטרו מרטינס, הבוקר על שער "ספורט" הקטלאני נכתב: "SOS מסי" כקריאת עזרה לליאונל מסי, שם נכתב כי "הארגנטינאי נותר בודד ללא עזרה של רכש חדש או מחליפים. כדי לבנות פרויקט מנצח לעונה הבאה הקבוצה חייבת בלם, קשר וחלוץ".

הבוקר ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי ברצלונה כבר פנתה לסוכנים של פראן טורס, הקשר בן ה-20 של ולנסיה, שמסיים את חוזהו בקיץ 2021, וכבר דחה שתי הצעות להארכת חוזהו במועדון. על פי הדיווח, בארסה מוכנה לשלם עליו 35 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

ניצחה את ברצלונה: מנצ'סטר סיטי הודיעה על החתמת יאן קוטו

לכתבה המלאה
שער "ספורט" על המצוקה של ליאונל מסי, ברצלונה. שער "ספורט", צילום מסך
SOS מסי/צילום מסך, שער "ספורט"
שחקנה של ולנסיה פראן טורס מול שחקן אטאלנטה חוסה לואיס פאלומינו. רויטרס
יגיע? טורס/רויטרס

עוד בברצלונה: מאמן הקבוצה לשעבר, ההולנדי לואי ואן חאל, טוען שבארסה לא יודעת להשתמש בבן ארצו, פרנקי דה יונג, וצריכה להציב אותו כקשר הגנתי יותר, במקום סרג'יו בוסקטס. "אני כבר לא מאמן ברצלונה, אבל אני חושב שאיוון ראקיטיץ' וארתור יכולים לשחק בקישור ביחד עם דה יונג. ברסה תשתפר בקישור ההגנתי אם תציב שם את דה יונג", סבור ואן חאל, שהוסיף: "הוא עושה עבודה טובה, בהתחשב בזה שהוא בן 22, ועבר לקבוצה חדשה עם תרבות חדשה.

"בארסה שילמה עליו הרבה, מה שמגביר את הלחץ עליו. הוא שיחק הרבה בגלל המחיר הגבוה ששולם עליו, אני בטוח בזה. ואלוורדה הוא זה שרצה אותו, אבל עכשיו יש שם מאמן חדש והשאלה היא האם הוא ימשיך לשחק, כי המאמן הזה הוא לא מי שקנה אותו. הוא (דה יונג) לא משחק בעמדה שלו. באייאקס כולם חיפשו אותו, הוא היה המרכז של הקבוצה, ובבארסה זה לא ככה. זה הבדל גדול. לדעתי אם הייתה קבוצה שהייתה צריכה לקנות את מתייס דה ליכט, זאת ברצלונה. וכשיש את בוסקטס, מתברר שעדיף לדה יונג אם היה הולך ליובנטוס. בארסה חסרה יותר את דה ליכט מאשר את דה יונג".

כזכור, גם רוד חוליט ההולנדי אמר על דה יונג לאחרונה ש"הרבה מדברים על העונה המצוינת של פרנקי בברצלונה, אבל לי יש ספקות. הוא לא משחק טוב כמו שהוא יכול, והוא יכול להיות הרבה יותר טוב. ואני אומר את זה רק כי אני מכיר אותו היטב. הוא צריך להיות טוב יותר, ואני בטוח שזה יקרה".

עדכון ראשון: 9:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully