וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באינטר זועמים על מנהלת הסריה A: "שמים את בריאות הציבור בעדיפות שנייה"

הדרבי ד'איטליה בין יובנטוס ואינטר שוב נדחה ונקבע מחדש ל-9 במרץ יחד עם חמישה משחקים נוספים. נשיא הנראזורי: "יו"ר המנהלת - הליצן הגדול ביותר שראיתי, תתבייש לך"

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: שינוי לוח הזמנים באיטליה בעקבות התפרצות הקורונה

קרב הצמרת בין יובנטוס לאינטר, שנדחה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה באיטליה, נקבע מחדש וישוחק עוד שישה ימים, ב-9 במרץ. התאריך נקבע לאחר שהושגה הסכמה בין ההתאחדות לכדורגל האיטלקית לבין מנהלת הסרייה A. כזכור, הדרבי ד'איטליה בין האלופה לבין הנראזורי נדחה ל-13 במאי יחד עם עוד משחקים נוספים מהליגה האיטלקית לאור מצב החירום שהוכרז במדינה לאור התפשטות הנגיף שעד כה גבה את חייהם של 52 קורבנות בארץ המגף.

לפ "גאזטו דלו ספורט" האיטלקי, המשחק ייערך בשעה 19:30 ב-9 במרץ. עדיין לא ברור אם המשחק ייערך ללא קהל כפי שיועד כשעוד תוכנן להתקיים בתאריך המקור. גם שאר המשחקים שנדחו ל-13 במאי הוזזו כך שיתקיימו ב-7-9 במרץ. המשמעות היא שגם משחקי המחזורים הבאים יוזזו, זאת על מנת שמשחקי הליגה יסתיימו עד ה-24 במאי, ולאפשר את ההכנה לקראת משחקי יורו 2020, שחלקם ייערכו במדינה.

מתיאס דה ליכט שחקן יובנטוס, לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. GettyImages
ייפגשו ב-9 במרץ. דה ליכט מול לאוטרו/GettyImages

באינטר זועמים על התנהלותה של מנהלת הליגה האיטלקית בכל הנוגע לטיפול בנושא, ולפי הטענות מערימים קשיים על שינוי לוח הזמנים. נשיא הנראזורי סטיבן ז'אנג אף פרסם פוסט בוטה ברשתות החברתיות בו כינה את נשיא המנהלת "הליצן הגדול ביותר שאי פעם ראיתי" ומחה על "ההשתעשעות עם לוח הזמנים והצבת בריאות הציבור בעדיפות משנית. אני מדבר אליך נשיא המנהלת פאולו דאל פינו - תתבייש לך!"

סטיבן ז'אנג נשיא אינטר. GettyImages
זועם על החלטת המנהלת. נשיא אינטר סטיבן ז'אנג/GettyImages

להלן לוח הזמנים החדש של המשחקים שנדחו:

שבת, 7 במרץ: סמפדוריה - ורונה (19:45)
ראשון, 8 במרץ: אודינזה - פיורנטינה (19:45)
שני, 9 במרץ: יובנטוס - אינטר (19:30), מילאן - גנואה (17:30), פארמה - ספאל (17:30), ססואולו - ברשיה (17:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully