וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הערפל סביב הליגה הסינית: ערן זהבי ודיא סבע המריאו למחנה האימונים של גוואנגז'ו

1.3.2020 / 7:13

החלוצים יצטרפו לשאר הקבוצה בדובאי, אולם במקביל עדיין לא ברור מתי ואם בכלל תיפתח העונה עקב התפשטות הקורונה. הנבחרת תרוויח?

צילום: ברני ארדוב

בתום שבועות ארוכים בהם התאמנו בישראל והיו מרוחקים מהקבוצה שלהם ששבתה מפעילות עקב התפרצות הקורונה בסין, המריאו אתמול (שבת) ערן זהבי, דיא סבע ומאמן הכושר ערן שדו למחנה האימונים של גוואנגז'ו R&F שייערך בדובאי ויימשך 17 ימים.

השלושה המריאו אתמול בערב לטורקיה ומשם היו אמורים להמשיך לדובאי כדי לפגוש את חבריהם מסין. בסיום מחנה האימונים ישובו השלושה לישראל לקראת ההיערכות למשחק מול סקוטלנד ב-26 במארס.

נכון לעכשיו מועד פתיחת הליגה בסין הוא עדיין ה-12 באפריל, אבל ההערכה היא שבהמשך התאריך יוזז שוב ואולי אף תבוטל עונת המשחקים. זהבי, סבע ושדו התאמנו בשבועות האחרונים בישראל בכל מיני מסגרות. זהבי התאמן עם מכבי תל אביב בקרית שלום, ערך אימונים אישיים במתקן של נבחרות ישראל בשפיים וקיים גם יציאות חוץ לירושלים ולעפולה שם ערך אימוני ראווה בהדרכת שדו כדי לחזק את הקשר שלו עם הקהילה.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הרווח כולו של הנבחרת? זהבי/ברני ארדוב

כעת יוכל זהבי להתאמן בצורה מסודרת במסגרת הקבוצה בדובאי ומי שאמורה לצאת נשכרת מכך היא הנבחרת הלאומית שמחכה ליכולת של זהבי מהקמפיין האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully