וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: זרברוקן מהליגה הרביעית עלתה לחצי הגמר עם באיירן מינכן

בתום דו קרב של 20 פנדלים ו-6:7 מול דיסלדורף אחרי 1:1 ב-120 דקות, הצליחה זרברוקן להפוך לראשונה אי פעם מהליגה הזו שעולה לחצי הגמר. קימיש העניק לבווארים 0:1 בחוץ על שאלקה

רויטרס

שלב רבע גמר הגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם הסנסציה של זרברוקן מהליגה הרביעית, שהצליחה להדהים ולנצח 6:7 את פורטונה דיסלדורף בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות. האלופה ומחזיקת הגביע באיירן מינכן עלתה גם היא לחצי הגמר, בפעם ה-11 ברציפות, אחרי 0:1 בחוץ על שאלקה.

יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן. GettyImages
כובש מכל עמדה. יוזואה קימש/GettyImages

שאלקה - באיירן מינכן 1:0

ניצחון 10 ברציפות של הבווארים בגביע, מאז ההפסד לפרנקפורט בגמר 2018, וחצי גמר מספר 11 ברציפות. שאלקה, שגררה את באיירן מינכן להארכה במפגש הקודם ביניהן בגביע בחצי הגמר לפני עשור, הפסידה הפעם באותה תוצאה ב-90 דקות. השוער אלכסנדר נובל לא פתח מול קבוצתו הבאה אחרי הטעות האיומה בתבוסה בקלן, ומחליפו מרכוס שוברט נכנע בדקה ה-40 לבעיטה מקצה הרחבה של יוזואה קימיש, שכבש כקשר ב-0:6 על הופנהיים והפעם הוצב כבלם ושוב מצא את הרשת אחרי כדור קרן שהורחק לכיוונו. שחקני שאלקה הגיעו למצבים טובים, אבל לא הצליחו להשוות מול מנואל נוייר.

עוד בוואלה!

מתחיל בקללות, מי יודע איפה זה ייגמר: האם התגובה של שחקני באיירן מוגזמת?

לכתבה המלאה
דניאל באץ שוער זארברוקן. רויטרס
גיבור העלייה של זרברוקן, דניאל באץ/רויטרס

זרברוקן - פורטונה דיסלדורף 1:1 (6:7 בדו קרב פנדלים)

הקבוצה מהליגה הרביעית הצליחה לחולל סנסציה ענקית ולהדיח את יריבתה מהבונדסליגה בתום דרמה ענקית בדו קרב הפנדלים. הכול החל כשטוביאנס יאניצקה העלה את המארחת ליתרון מפתיע בדקה ה-31. דיסלדורף הפעילה לחץ כבד על שער המארחת, אבל לא הצליחה לכבוש כשראובן הנינגס אפילו מחמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-83. למרות זאת מתיאס יורנגסן הצליח לאזן בדקה ה-90 עם נגיחה אחרי בישול של השוער פלוריאן קסטנמאייר וכפה הארכה. הקבוצות לא כבשו בחצי השעה הנוספת וההתמודדות הלכה להכרעה מהנקודה הלבנה. לדיסלדורף הייתה אפשרות לנצח שם פעמיים, אבל קווין שטוגר ומתיאס צימרמן החמיצו פנדלים גורליים ובסופו של דבר יורנגסן עצמו היה זה שהחמיץ את הפנדל ה-20 והגורלי במשחק. זרברוקן עם סנסציה ענקית. דניאל באץ, שוער זרברוקן עם ארבע הצלות בדו קרב הפנדלים ועוד אחת במהלך המשחק הוא ללא ספק גיבור הערב.

זרברוקן היא הקבוצה הראשונה אי פעם מהליגה הרביעית שעולה לחצי גמר הגביע הגרמני. דניאל באץ הוא השוער הראשון שמציל ארבעה פנדלים בדו קרב בגביע הגרמני מאז תחילת חישוב הנתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully