וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של כריסטיאנו רונאלדו עברה שבץ מוחי, השחקן: "תודה על מסרי התמיכה"

דולורס אביירו הובהלה לבית החולים במדיירה אחרי אירוע שעברה סמוך ל-5:00 בבוקר. ל-CR7 מערכת יחסים קרובה מאוד לאמו: "מצבה יציב והיא מתאוששת, אנחנו מבקשים לכבד את פרטיותנו"

רויטרס

אמו של כריסטיאנו רונאלדו, דולורס אביירו, עברה שבץ מוחי והובהלה לבית החולים בעיר מדיירה. דולורס עברה את האירוע בסמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר ועל פי התקשורת בפורטוגל, היא נמצאת בהכרה ומצבה יציב. היא צפויה לעבור סדרה של בדיקות בבית החולים לפני שהמצב יתבהר לחלוטין.

בשעות הערב צייץ כוכב יובנטוס בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לכולם על מסרי התמיכה באמי. מצבה יציב וכרגע היא מתאוששת בבית החולים. אני ומשפחתי רוצים להודות לצוות הרפואי שמטפל בה, ולבקש לכבד את הפרטיות שלנו בעת הזו".

דולורס אביירו, אמו של כריסטיאנו רונאלדו, עם נכדה, כריסטיאנו ג'וניור. GettyImages
חלק פעיל מאוד בגידול הילדים. דולורס עם כריסטיאנו ג'וניור/GettyImages

דולורס בת ה-65 הודיעה לפני קצת יותר משנה ש"היא נאבקת על חייה" אחרי שהיא אובחנה שוב כחולה בסרטן. היא כבר חלתה בסרטן השד ב-2007, אבל אז הצליחה לנצח את המחלה. בפברואר 2019 אמרה לתחנת טלוויזיה בפורטוגל: "נותחתי במדריד, עברתי טיפולים כימותרפיים, אני נאבקת על חיי".

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד מארבעה ילדים של דולורס. אביו, ז'וזה, מת ממחלת כבד ב-2005 אחרי שנים של מאבקים באלכוהוליזם. כוכב יובנטוס קרוב מאוד לאמו והיא מסייעת לו לגדל את ארבעת ילדיו. בעיקר את בנו בכורו, כריסטיאנו ג'וניור בן התשע וחצי.

(עדכון ראשון: 12:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully