וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני לא מתכוון לשחק בלי קהל"

ב-NBA הכינו את הקבוצות לקיום משחקים בלי קהל בגלל נגיף הקורונה, כוכב הלייקרס מתנגד: "אנחנו משחקים למען הקהל". קמבה הסכים: "עדיף לא לקיים משחקים". גולדן סטייט תארח את פילי עם קהל למרות שהתגלו שני נשאים של הנגיף בסן פרנסיסקו

עריכת וידאו: ניר חן

נגיף הקורונה שהחלה באסיה, עבר לאירופה וכעת מכה גם בארה"ב מאיים לשבש את התנהלות הספורט התקינה במדינה וזה כולל גם את ה-NBA, שם בכל יום מתקיימים הרבה מאוד משחקים והעונה הסדירה נמצאת בעיצומה.

בארה"ב מדווחים שהנהלת הליגה כבר פנתה לקבוצות עם תזכיר וביקשה מהם להתכונן לאפשרות שבקרוב משחקים ייערכו ללא קהל במקרה הרע ובמקרה הטוב עם כמות קהל מצומצמת ומוגבלת. הנוכחות המוגבלת עשויה לכלול לא רק אוהדים, אלא גם עיתונאים ואנשי צוות אחרים שנוכחותם אינה הכרחית.

לברון ג'יימס יאניס אנטטוקומפו. AP
לא מוכן לשחק בלי קהל. לברון/AP

מי שהתייחס לאפשרות הזו הוא לברון ג'יימס, הכוכב הכי גדול של הליגה הזו שאמר אחרי 37 הנקודות שלו מול מילווקי: "לשחק בלי קהל? לא, זה בלתי אפשרי מבחינתי. אני לא משחק בלי אוהדים, אנחנו משחקים רק בשבילם".

גם קמבה ווקר כוכב בוסטון התייחס לאפשרות שזה יקרה וממש לא התלהב מהאפשרות: "זה יהיה נורא. זה יהיה משעמם מאוד בלי קהל. אולי עדיף לבטל את המשחקים לפני שעושים כזה דבר. העסק הולך ונהיה רציני, בכל מקרה אני ארגיש מוזר לשחק בלי קהל".

בהבהרה שנשלחה לקבוצות נכתב גם שהן צריכות להתכונן לאפשרות של ביצוע בדיקת חום בשחקנים, בצוות המקצועי, בשופטים ובכל מי שהכרחי לאותו משחק.

גולדן סטייט הודיעה כבר שהמשחק הלילה מול פילדלפיה ייערך כמתוכנן אחרי שמשטרת סן פרנסיסקו הציעה לבטל או לדחות אירועים שבהם יש "התאגדות גדולה". זאת לאחר שבעיר אובחנו שני אנשים כנשאים של הנגיף המדבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully