וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקורונה: נדחה משחקה של פריס סן ז'רמן בשטרסבורג

הנגיף המסוכן מערער גם את הספורט בצרפת, עדיין לא נקבע תאריך חדש למשחק שאמור היה להיערך בשבת. השופטים האיטלקים הודחו מליגת האלופות

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

נגיף הקורונה ממשיך להשפיע על עולם הכדורגל. משחקה של פריס סן ז'רמן בשטרסבורג, שאמור היה להתקיים מחר (שבת, 18:30), נדחה למועד עתידי שעדיין לא נקבע. עד כה לא ממש הושפע הכדורגל הצרפתי מהנגיף המסוכן, אולם כעת נאלצו בהתאחדות למלא אחר ההוראות של משרד הבריאות בצרפת. ב-24 השעות האחרונות חלה עליה חדה בהתפשטות המחלה במדינה, כשאמש נדבקו עוד 138 אנשים ובסך הכל, דווח על 423 חולים בצרפת.

הערב הודיעו באופ"א כי החליטו להדיח באופן זמני את שופטים האיטלקים שאמורים היו לנהל משחקי ליגת אלופות והליגה האירופית בשבוע הבא, ובהם דניאלה אורסטו שאמור היה לשפוט את הגומלין של ריאל מדריד מול מנצ'סטר סיטי. בשלב זה, כל השופטים האיטלקיים לא מורשים לנהל משחקים בינלאומיים, עד הודעה חדשה.

אוהדי כדורגל עם מסכות מחשש מנגיף קורונה. GettyImages
באיטליה לא לוקחים סיכונים/GettyImages

ובינתיים, בסריה A ממשיכים בניסיונות לעצב מחדש את לוח המשחקים בצל המגיפה. בהתאחדות הודיעו היום כי המחזור ה-27, שנדחה בשל הקורונה, ייצא לדרך ביום שישי הבא, עם משחקיהן של נאפולי (בוורונה) ויובנטוס (בבולוניה), כדי להעניק להן יום מנוחה נוסף לפני משחקיהן בליגת האלופות. בשבת הבאה יתקיימו שלושה משחקים נוספים, וביום ראשון שלאחר מכן יושלם המחזור עם חמישה משחקים. גם המחזור ה-28 ייצא לדרך עם משחק מוקדם ביום שישי, בדמות המפגש המסקרן בין לאציו ופיורנטינה.

על פי הערכות באיטליה, ההחלטה על קיום משחקים ללא קהל בארץ המגף עד ה-3 באפריל תעלה ליובנטוס בהפסדים של כ-12.3 מיליון יורו. מילאן תפסיד 3.4 מיליון יורו, אינטר 2.7 מיליון יורו ורומא 2.3 מיליון יורו. בסך הכל, 20 קבוצות הליגה העליונה יפסידו במשותף 28.6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully