וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מהללים את מייסון גרינווד: "נכנס לספרי השיאים"

הכישרון בן ה-18 של מנצ'סטר יונייטד קיבל שבחים מהתקשורת האנגלית לקראת הדרבי מול סיטי בראשון. שואו: "הוא עושה מה שהוא רוצה"

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת זכייה בגביע הליגה

היום לפני שנה, בגיל 17 ו-156 ימים, ערך מייסון גרינוויד את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות ב-1:3 של קבוצתו מנצ'סטר יונייטד על פריס סן ז'רמן. בכך עשה היסטוריה והפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות השדים האדומים שמשחק בליגת האלופות במדי הקבוצה. לקראת הדרבי של מנצ'סטר שייערך ביום ראשון, בתקשורת האנגלית כבר מכתירים אותו כדבר הגדול הבא.

"גריונווד נכנס לספרי השיאים בפעם השנייה בעונה שעברה, לאחר שפתח במדי השדים האדומים מול קרדיף והפך לשחקן הצעיר יותר שעולה ב-11 של מנצ'סטר יונייטד", נכתב ב-BBC על הכישרון. "מאז, נראה שהחלוץ הצעיר התאים עצמו גם לרמה המקומית וגם לרמה האירופאית בעונתו המלאה הראשונה כמקצוען".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את דרבי ועלתה לרבע גמר הגביע

לכתבה המלאה
שחקנה של מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד עם מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. GettyImages
"הוא פשוט עושה מה שהוא רוצה". גרינווד עם סולשיאר/GettyImages

גם לוק שואו לא הסתיר את התלהבותו מחברו הצעיר לקבוצה: "כשראינו אותו בהתחלה, היינו המומים מהיכולת שלו", אמר שואו. "הוא יכול להשתמש בשתי הרגליים בצורה כמעט זהה. לפעמים הוא לוקח בעיטה חופשית ברגל ימין, ואז קרן ברגל שמאל וכך זה גם בפנדלים - הוא פשוט עושה מה שהוא רוצה".

גרינווד הספיק לכבוש העונה חמישה שערים ב-647 דקות ששיחק בפרמיירליג, כלומר שער כל 129 דקות. השניים היחידים שמציגים סטטיסטיקה טובה יותר ממנו הם דני אינגס מסאות'המפטון, וקון אגוארו ממנצ'סטר סיטי, אותו יפגוש גרינווד ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully