וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את דרבי ועלתה לרבע גמר הגביע

לוק שואו (33) ואודיון איגאלו (41 ו-70) כבשו מול וויין רוני וחבריו בדרך למפגש עם נוריץ' בשלב הבא. לסטר - צ'לסי, ניוקאסל - סיטי, שפילד יונייטד - ארסנל

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת זכייה בגביע הליגה

אודיון איגאלו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבש צמד ועזר ליונייטד לעלות לרבע הגמר בפעם העשירית ברציפות. אודיון איגאלו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה האחרונה שעולה לרבע גמר הגביע האנגלי לאחר שגברה הערב (חמישי) בקלילות 0:3 בחוץ על דרבי קאונטי מליגת המשנה. המחצית הראשונה הייתה שקולה יחסית, אך בדקה ה-33 הגיע לוק שואו ובעט כדור חזק שקיפץ על הקרקע והטעה את שוערה המארחת, 0:1 ליונייטד. האורחת השיגה את השער השני שמונה דקות לאחר מכן מרגליו של אודיון איגאלו וירדה למחצית ביתרון נוח של 0:2.

איגאלו השלים צמד בדקה ה-70 לאחר שהשתלט על הריבאונד של עצמו וקבע את תוצאת המשחק. דרבי קיוותה להדהים את השדים האדומים אך האורחת מהפרמיירליג הסתדרה מול הקבוצה הסימפטית מליגת המשנה והדיחה אותה יחד עם האקס ווין רוני כשעך הדרך השלימה עלייה לרבע הגמר שנה עשירית ברציפות.

כבר הערב נערכה הגרלת רבע גמר הגביע כשהמפגש שנראה כמעניין ביותר יהיה בין לסטר לצ'לסי. מנצ'סטר סיטי תשחק מול ניוקאסל בחוץ, מנצ'סטר יונייטד תפגוש את נוריץ' בחוץ וארסנל תיסע לשפילד ותפגוש שם את שפילד יונייטד.

* סנט אטיין עלתה הערב לגמר הגביע הצרפתי לראשונה מאז עונת 1981/82, לאחר שגברה 1:2 על ראן משער דרמטי שנכבש ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. דווקא האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון לאחר פנדל מדוייק של אמבאיי ניאנג (33), אך סנט אטיין השוותה עשר דקות מאוחר יותר מרגלי טימות'י קולודזייצ'ק. שתי הקבוצות כבר התכוננו לחצי שעה נוספת של כדורגל, אך בדקה ה-94 השתלט ריאד בודבוז על כדור שנהדף על ידי הגנת ראן וקבע ניצחון דרמטי לירוקים, שחוזרים לגמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully