וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יידון סאנצ'ו: "אמרו שזו טעות לעזוב את פפ, אבל העובדות מדברות בעד עצמן"

האנגלי שפורח בדורטמונד ניסה להסביר מדוע סירב למנצ'סטר סיטי ובחר לעזוב לגרמניה: "חשבתי על הדבר הנכון בשביל הקריירה שלי"

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר יונייטד חוגגת זכייה בגביע הליגה

לג'יידון סאנצ'ו שחקנה של דורטמונד עוד לא מלאו 20, אך הספיק כבר לערוך 68 הופעות במהלכן כבש 27 שערים. סאנצ'ו, האנגלי הראשון שמשחק במדי דורטמונד בבונדסליגה, רשם גם 11 הופעות ושני שערים במדי נבחרת אנגליה. מנצ'סטר סיטי, קבוצתו הקודמת של סאנצ'ו נלחמה כדי למנוע מהכישרון לעבור לבונדסליגה, והציעה לו 30 אלף ליש"ט לשבוע - שכר אסטרונומי לשחקן בגילו - (אז היה בן 17), אך זה סרב.

סאנצ'ו עבר לסיטי בגיל 15 ממחלקת הנוער של ווטפורד, כשהסיטיזנס השקיעו במעבר של שחקן הכנף לא פחות מחצי מיליון פאונד. האימפקט של סאנצ'ו היה מיידי והוא סחט מחמאות מכל עבר, כולל ממאמנו בנוער ג'ייסון ווילקוקס. עם זאת, למרות שהובטח לו כי ישתלב במהירות בקבוצה הבוגרת, אך זו כבר הייתה עמוסה בשחקנים כמו לירוי סאנה, ריאד מחרז, ראחים סטרלינג וברנרדו סילבה, מה שגרם לשחקן הצעיר להעדיף למצוא קבוצה אחרת בה יוכל לפרוץ.

סיטי, שכאמור עשתה הכל כדי למנוע מסאנצ'ו לעזוב, הביעה אכזבה עצומה מבחירתו לעזוב לגרמניה. "אני לא יודע למה הוא החליט לעזוב", התייחס פפ גוואריולה לנושא. "הוא לא היה מעוניין לקחת את האתגר הזה, את ההזדמנות לגלות אם הוא מספיק טוב בשביל לשחק בקבוצה הבוגרת של מנצ'סטר סיטי. הוא החליט לעבור לשם, כך שזה מושלם. הולך לו שם טוב וכל הכבוד לו על מה שהוא עושה".

שחקן בורוסיה דורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו. רויטרס
"יש לי המון אהבה והערכה לפפ". ג'יידון סאנצ'ו/רויטרס

סאנצ'ו עצמו נמנע מלהגיד מילה רעה על הסיטיזנס, ובמקום זה שפע מחמאות להתנהלות של דורטמונד עם שחקנים צעירים: "למה דורטמונד? העובדות מדברות בעד עצמן: צעירים מקבלים שם הזדמנות", אמר סאנצ'ו. "חייבים להודות להם. לא נשמע דבר כזה שקבוצה שמביאה 80 אלף אוהדים למשחק בית תתן כל כך הרבה אמון בשחקנים צעירים".

"יש לי המון אהבה והערכה לפפ", התייחס השחקן למאמנו הקודם. "הרבה אמרו לי שזו הייתה טעות לעזוב מאמן כמוהו, אבל אני רק חשבתי על הדבר הנכון בשבילי ובשביל הקריירה שלי. לא אשכח לסיטי על כך שלקחו אותי מווטפרוד ועזרו לי להתפתח לשחקן שאני היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully