וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: צ'לסי עלתה לרבע הגמר אחרי 0:2 מול ליברפול

וויליאן ניצל טעות של אדריאן (13), רוס בארקלי הוסיף (64) והבלוז בשלב הבא על חשבון המוליכה, לה זה הפסד שני ברציפות

וויליאן שחקן צ'לסי. AP
וויליאן חוגג את השער שלו/AP

שלושה משחקים נערכים הערב (שלישי) בשמינית גמר הגביע האנגלי כשבמוקד ליברפול ספגה הפסד שני ברציפות עם 2:0 לצ'לסי וסיימה את דרכה במפעל בעוד הבלוז עלו לרבע הגמר. ניוקאסל חברה אל הבלוז אחרי 2:3 מול ווסט ברומיץ', וגם שפילד יונייטד עלתה אחרי 1:2 נגד רדינג בתום הארכה.

אדריאן שוער ליברפול. רויטרס
איזו טעות של אדריאן/רויטרס

צ'לסי - ליברפול 0:2

הקבוצה של יורגן קלופ ספגה הפסד שני ברציפות ושני בשלושה ימים אחרי שהובסה 3:0 על ידי ווטפורד בשבת בליגה. הפעם זה גם גמר עבורה את הדרך בגביע כבר בשמינית הגמר והיא לא תזכה כבר בדאבל העונה, לפחות לא כזה שכולל אליפות (שבכיס שלה) וגביע. ליברפול פתחה בהרכב נטול אליסון, מוחמד סלאח, טרנט אלכסנדר ארנולד, רוברטו פירמינו ואחרים, בעוד אצל צ'לסי רק ז'ורז'יניו לא פתח בין שחקני ההרכב (זאת בהתחשב בפציעות של אנגולו קאנטה וטמי אברהם כמובן). הבלוז היו הרבה יותר טובים לאורך כל המשחק, הגיעו לאינספור מצבים ורק במזל מבחינתה ליברפול לא ספגה תבוסה גדולה. וויליאן כבש בדקה ה-13 אחרי טעות של השוער המחליף אדריאן ורוס בארקלי השלים בדקה ה-64 את הניצחון הגדול של צ'לסי, שהפכה לקבוצה האנגלית השלישית שמנצחת העונה את ליברפול (אחרי ווטפורד בליגה ואסטון וילה, שדרסה את הרכב הנוער של האדומים בגביע הליגה).

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: ליברפול ספגה הפסד ראשון העונה, כשהובסה 3:0 על ידי ווטפורד

לכתבה המלאה
מיגל אלמירון שחקן ניוקאסל. רויטרס
אלמירון חוגג/רויטרס

ווסט ברומיץ' - ניוקאסל 3:2

המג'פייז כמעט זרקו לפח יתרון 0:3 מול מוליכת הצ'מפיונשיפ, אבל בסופו של דבר גם הם הצליחו להשיג את הכרטיס לרבע הגמר. מיגל אלמירון כבש צמד במחצית הראשונה (33 ו-45+1), ולנטינו לזארו הוסיף בדקה ה-47 והיה נראה שניוקאסל בדרך לניצחון קל, אבל אז היא התחילה להסתבך. זה התחיל עם שער של מאט פיליפס בדקה ה-74 ולאחר מכן קנת' זוהור הוסיף עוד אחד, אבל זה כבר היה בדקה ה-93 ומעבר לזה ווסט ברומיץ' לא הצליחה להשיג.

משחק נוסף:

רדינג - שפילד יונייטד 2:1 (אחרי הארכה)
לרדינג: ג'ורג'ה פושקאש (43, פנדל), לשפילד יונייטד: דייויד מקגולדריק (2), בילי שארפ (105+2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully