וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לא האמנתי שיהיה אפשרי להשוות את השיא של מנצ'סטר סיטי"

מאמן ליברפול התמוגג לאחר ה-2:3 של קבוצתו על ווסטהאם והשוואת השיא של הסיטיזנס מ-2007, אך סירב לצאת בהצהרות: "חייבים להמשיך לנצח". וגם: המספרים של המייטי רדס

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: ביטול משחקי סרייה A בשל נגיף הקורונה

הדהרה של ליברפול לעבר אליפות ראשונה מאז עונת 1989/90 נמשכה אמש (שני) לאחר שהשחקנים של יורגן קלופ גברו 2:3 על ווסטהאם. מוליכת הפרמיירליג נקלעה לפיגור 2:1 בדקה ה-66, ובאוויר אפשר היה להריח ריח של הפתעה, אך ליברפול פיזרה אותו מהר מאוד עם שני שערים של מוחמד סלאח (66) וסאדיו מאנה (81), שסגרו ניצחון נוסף בעונה רווית שיאים.

טרנט אלכסנדר ארנולד שחקנה של ליברפול. רויטרס
ליברפול ממשיכה לשבור שיאים. טרנט אלכנסדר ארנולד/רויטרס

המספרים

* ליברפול עם ניצחון 21 ברציפות בביתה, השוותה שיא שקבעה היא בעצמה בשנת 1972, במהלך ינואר עד דצמבר של אותה שנה.

* השחקנים של יורגן קלופ השיגו ניצחון 18 ברציפות בפרמיירליג ובכך השוו את שיא כל הזמנים של מנצ'סטר סיטי שנקבע בשנת 2017.

* לאחר 27 משחקים בלבד העונה השיגה ליברפול כמות נקודות זהה לזו של מנצ'סטר יונייטד ב-1998/99, עונת הטרבל המפורסמת (79) ואת אותה כמות ניצחונות שהשיגה ארסנל בעונת 2003/04, אותה סיימה ללא הפסדים (26).

* טרנט אלכסנדר ארנולד הוא השחקן השלישי הכי צעיר שמגיע ל-25 בישולים בפרמיירליג (בגיל 21 ו-140 ימים). עשו זאת לפניו ססק פברגאס (20 ו-134 ימים) ו-ווין רוני (21 ו-63 ימים).

* ליברפול השיגה עד כה 79 נקודות ליגה העונה - זה יותר ממה שווסטהאם השיגה בעונה הנוכחית ועונת 2018/19 ביחד!

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
עדיין לא יוצא בהצהרות. יורגן קלופ/רויטרס

התגובות

"אהבתי מאוד את היכולת שלנו בפתיחת המשחק, התחלנו בדיוק כמו שרציתי", אמר מאמן ליברפול יורגן קלופ בסיום. "הבקענו שער נהדר, אבל אז לא היינו טובים ולא הגבנו טוב למצבים של כדור שני. המצבים הנייחים החזירו אותנו למשחק. יש כמה דרכים לנצח משחק, אי אפשר להיות מבריק כל הזמן".

על השוואת השיא של מנצ'סטר סיטי אמר המאמן: "מעולם לא חשבתי שאפשר יהיה לשבור או להשוות את השיא הזה. עשינו את זה ולמען האמת, אני לא מאמין שזה באמת קרה".

לגבי זכייה בתואר סרב קלופ לצאת בהצהרות: "אתה רואה את סיטי משחקת כדורגל נהדר ויכולה גם לנצח את כל המשחקים שנותרו לה. אנחנו חייבים להמשיך לנצח".

טרנט אלכסנדר ארנולד התייחס לניצחון הקשה למרות השליטה של חבריו על כר הדשא: "הרגשנו ששלטנו במשחק, אבל זה הכדורגל. נתנו להם שתיים-שלוש הזדמנויות והם ניצלו אותן, אבל אנחנו מאושרים מהניצחון. זה הדבר העיקרי. אנחנו חייבים להמשיך - זה עיקר הדברים שהמאמן מנסה להחדיר לנו לראש. זה ישתלם בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully