וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בבקשה אל תנצחו יותר אף פעם": ילד בן 10 שלח מכתב ליורגן קלופ - וקיבל תשובה מפורטת

אוהד צעיר של מנצ'סטר יונייטד שיגר למנג'ר ליברפול מכתב ובו קריאה נרגשת: "אתם מנצחים יותר מדי משחקים. בבקשה, תן ליריבה להבקיע". הגרמני ענה במכתב משלו: "לצערי, איני יכול לקבל את הבקשה שלך"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

להיות מאמן כדורגל של קבוצה גדולה זו לא משימה פשוטה, אבל לאחרונה צריך היה יורגן קלופ להתמודד עם משימה יוצאת דופן: לסרב לילד בן 10, שדרש ממנו להפסיד במשחק.

לא מדובר באוהד ליברפול, מן הסתם, כי אם באוהד של היריבה המושבעת, מנצ'סטר יונייטד.

"יורגן היקר,

"שמי דארגה. אני בן 10. אני אוהד מנצ'סטר יונייטד והסיבה שאני כותב את המכתב הזה היא כדי להתלונן", כתב הילד לפני כחודש, במכתב שפורסם היום (חמישי) בתקשורת האנגלית. "ליברפול מנצחת יותר מדי משחקים. אם תנצחו עוד תשעה, יהיה לכם את הרצף הארוך בתולדות הכדורגל האנגלי. כאוהד יונייטד, זה מעציב אותי מאוד. אז בפעם הבאה שליברפול משחקת, בבקשה תגרום לה להפסיד. פשוט תתן ליריבה להבקיע. אני מקווה ששכנעתי אותך לא לזכות באליפות או לנצח עוד משחק, אי פעם.

שלך, דארגה".

"דארגה היקר,

ראשית, אני רוצה להודות לך על מכתבך. אני יודע שלא איחלת לי בהצלחה או משהו כזה, אבל תמיד נחמד לשמוע מאוהד כדורגל צעיר, אז אני מעריך את זה שיצרת קשר. לצער, במקרה הזה אני לא יכול לקבל את הבקשה שלך, לפחות לא מתוך בחירה. עד כמה שאתה רוצה שליברפול תפסיד, העבודה שלי היא לעשות כל שביכולתי כדי שליברפול תנצח, כי יש מיליוני אנשים ברחבי העולם שרוצים שזה יקרה, ואינני רוצה לאכזב אותם.

"למזלך, כבר הפסדנו משחקים בעבר ונפסיד משחקים בעתיד, כי ככה זה בכדורגל. הבעיה היא שכשאתה בן 10, אתה חושב שדברים תמיד יהיו כפי שהם כעת. אבל אם יש משהו שאני יכול להגיד לך כאדם בן 52, זה שדברים משתנים. לאחר שקראתי את מכתבך, אני משוכנע כי דבר אחד לא ישתנה - התשוקה שלך לכדורגל ולקבוצה שלך. מנצ'סטר יונייטד היא ברת מזל.

"אני מקווה שאם נהיה מספיק ברי מזל כדי לנצח עוד כמה משחקים ואפילו להניף עוד כמה גביעים לא תהיה מאוכזב מדי, כי עד כמה שהקבוצות שלנו יריבות גדולות, יש גם כבוד הדדי. מבחינתי, זה העניין בכדורגל.

שמור על עצמך, ובהצלחה,

יורגן קלופ".

עוד בוואלה!

כדורגלן נשך את יריבו באיבר המין - והושעה לחמש שנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully