וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן נשך את יריבו באיבר המין - והושעה לחמש שנים

אירוע אלים התרחש בליגות הנמוכות בצרפת, כשעימות בחדר ההלבשה גלש לחניון, שם הסתיים בצורה כואבת במיוחד. הקורבן נזקק ל-12 תפרים, והושעה בעצמו לחצי שנה

פלייר לומברטו מגריני מאמן כדורגל איטלקי מרביץ לשחקן מקבוצתו/צילום מסך

בווידאו: מאמן הכדורגל האיטלקי לומברטו מגריני מרביץ לשחקן מקבוצתו

כבר שמענו על כמה וכמה פציעות לא נעימות בעולם הספורט, אבל זו שמגיעה מצרפת ככל הנראה מתברגת בראש הרשימה. זה קרה בנובמבר האחרון בליגות הנמוכות בצרפת, לאחר משחק בין טרוויל וסוטריץ', כשעימות התפתח בין שני השחקנים יריבים וגלש מחדרי ההלבשה לחניון. שחקן שלישי הצטרף וניסה להפריד, אולם זה לא ממש הרגיע את שחקן טרוויל, שהסתער עליו ונשך אותו באיבר מינו.

כן, קראתם נכון, לצערנו.

שחקן סוטריץ' המסכן הובהל לבית החולים, שם נזקק ל-12 תפרים וארבעה ימי מנוחה. השבוע דווח בצרפת כי הנושך הושעה לחמש שנים, לא פחות, לצד קנס של 200 יורו, אבל לא פחות מפתיע היה העונש של הקורבן, שבעצמו חטף עונש השעיה של חצי שנה על מעורבותו באירוע. "הכל התרחש אחרי המשחק, בחניון", סיפר עיתונאי צרפתי. "היה עימות שרק הלך והחמיר. זה די נדיר שמשעים שחקן לכמה שנים".

שחקן מחזיק את המפשעה. GettyImages
רק בריאות/GettyImages

המשחק הסתיים ב-1:1 אולם טרוויל, שצברה באותו ערב את הנקודה הראשונה שלה העונה, נענשה בעונש הפחתת שתי נקודות ובקנס של 200 יורו, שכן לא עמדה בדרישות האבטחה שלה כמארחת.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully