וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימו ורנר על ליברפול: "הסגנון שלי יתאים לשם מאוד"

החלוץ הגרמני שמקושר למעבר אפשרי לאלופת אירופה המשיך להישאל על הנושא ולהצית את השמועות: "יורגן קלופ הוא המאמן הכי טוב בעולם". כמה הוא יעלה?

פלייר שחקני ליברפול חוגגים/טוויטר

טימו ורנר, אחד החלוצים הלוהטים באירופה שמקושר בשבועות האחרונים למעבר לליברפול, נשאל על הנושא והצית עוד יותר את השמועות, כשאמר שיורגן קלופ הוא המאמן הטוב בעולם ושלדעתו הוא עצמו יתאים היטב לליברפול.

אחרי הניצחון אתמול של קבוצתו רד בול לייפציג על שאלקה (0:5), ורנר (שכבש שער אחד ובישל אחד) שוב נשאל על ההתעניינות מאלופת אירופה ואמר: "יורגן קלופ הוא המאמן הכי טוב בעולם. יש הרבה דברים שמראים שסגנון המשחק שלי יתאים לשם מאוד". ורנר, אגב, הגיע אתמול לדאבל דאבל - 26 שערים העונה ו-10 בישולים ב-33 משחקים.

טימו ורנר ר.ב לייפציג. GettyImages
כמה הוא שווה? ורנר/GettyImages

במהלך השבוע שעבר, אחרי שכבש שער ניצחון מול טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות, אמר ורנר ש"אני יודע שכרגע ליברפול היא הקבוצה הכי טובה בעולם, וכשאתה מקושר לקבוצה הזאת, זה גורם לי לגאווה גדולה". עוד אמר ש"זה תענוג, אבל אני גם יודע שבליברפול משחקים המון שחקנים גדולים, ואני אצטרך ללמוד עוד הרבה ולהשתפר כדי לשחק שם ברמה הזאת".

על פי דיווחים בגרמניה, סעיף השחרור בחוזהו של החלוץ בן ה-23 עומד על 56 מיליון יורו. עם זאת, תוקפו פג בחודש אפריל, כך שכל מי שתרצה לרכוש את החלוץ תצטרך לקבל החלטה מהירה, או שככל הנראה תיאלץ לשלם סכום גבוה יותר בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully