וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "זו יכולה להיות העונה הגדולה בתולדות מנצ'סטר סיטי"

האליפות כבר לא תושג, אבל באנגליה משבחים את מחזיקת גביע הליגה. רדנאפ: "פפ הגדול אי פעם". המנג'ר הצטנע והחמיא לפיל פודן

רויטרס

לפחות לפי היכולת על כר הדשא, עושה רושם שהעונש חסר התקדים שספגה מנצ'סטר סיטי מאופ"א לא משפיע עליה - לפחות לא כרגע. אמש (ראשון) חגגו הסיטיזנס זכייה שלישית ברציפות בגביע הליגה, כשגברו על אסטון וילה 1:2, אף שפפ גווארדיולה ביצע שמונה שינויים בהשוואה להרכב שניצח באותה תוצאה את ריאל מדריד בברנבאו. סרחיו אגוארו ששב אליו כבש ראשון (20), רודרי הכפיל (30) וזה הספיק, חרף הפייט שסיפקה היריבה מבירמינגהאם.

"שלוש זכיות רצופות זו הצלחה גדולה, זה מראה על יציבות, זה מדהים", סיכם גווארדיולה. "זה היה אדיר. התקשינו בדקות הראשונות והאחרונות, אבל שיחקנו טוב מאוד, בעיקר במחצית השנייה. זכינו בשמונה מתשעת הגביעים האחרונים באנגליה, אף קבוצה לא השיגה כל כך הרבה, גם לא ליברפול של שנות השמונים, לא יונייטד של פרגוסון, לא מוריניו בצ'לסי ולא ונגר בארסנל. יהיה קשה להמשיך ככה, לפעמים אתה זוכה בתואר ואז צריך לחכות זמן רב עד התואר הבא. לא דמיינתי את זה. כל כך הרבה אלופות פרמיירליג נופלות אחרי הזכייה, מסיימות במקום 6-7".

"בהתחשב בסגנון של הקבוצות שלו, הייתי אומר שהוא המאמן הטוב בכל הזמנים", ניתח שחקן העבר ופרשן ההווה ג'יימי רדנאפ. "הוא מאמן יוצא דופן. הוא זכה ב-24 תארים גדולים, לאן שהוא לא הולך, הקבוצות שלו מהנות לצפיה. הוא נעס לכדורגל. מאז שהגיע לפרמיירליג הוא היה נהדר, על הדשא ומחוצה לו. אם אתה כדורגלן טוב, אתה רוצה לשחק עבור מאמן כמוהו. אין ספק שהוא אחד הגדולים אי פעם, אולי אפילו הטוב בכל הזמנים".

גם גארי נוויל התרשם לטובה - מאוד לטובה, גם אם העונה הזו לא תסתיים באליפות פרמיירליג נוספת. "זו יכולה להיות העונה הטובה בתולדותיהם, אם יזכו בליגת האלופות. מה שקרה עם אופ"א הפך אותם למסוכנים", חרץ. "הם פגועים כמועדון, אבל מה שראינו נגד ריאל מדריד... היתה שם תחושה אחרת. הם בנו סגל אדיר, המאזן של גווארדיולה בגמרים פנטסטי והם לא יזכו באליפות, אבל עדיין יש להם מומנטום והם זוכים בתארים. זה יגרום להם להאמין שהם עדיין ווינרים".

נואל גלאגר חגג עם בנג'מין מנדי בחדר ההלבשה

בתקשורת האנגלית שבו והיללו את פיל פודן, ילד הפלא בן ה-19 שנבחר בסיום לאיש המשחק. "זה די מדהים שהוא רק בן 19, והופעה שכזו רק מדגישה זאת", נכתב ב"סקיי". "הוא לא פתח בסיטי למעלה מחודש קודם לכן, אבל הוא נראה בטוח עם הכדור, רגוע בהתקפה וגם בישל לאגוארו את הראשון. למגן השמאלי של וילה מאט טארגט בוודאי נמאס לראות אותו". הנרי ווינטר, מבכירי העיתונאים בבריטניה, צייץ: "פיל פודן באמת שחקן מיוחד. כן, עדיין נותר לו הרבה ללמוד, הוא עדיין רק בן 19, אבל איזה כישרון. טאץ', קור רוח, תזמון וחלק מהמסירות שלו פשוט יוצאות דופן. הוא חייב להיות ביורו".

פודן עצמו, שהיה מעורב העונה בתשעה שערים בעשר הופעותיו בהרכב, סיכם: "בכל דקה שאני מקבל אני מנסה לעשות את הטוב ביותר. אתה מסתכל על שחקנים כמו קווין דה בראונה, דויד סילבה, זה לא פשוט לשחק לפניהם. אני מאושר לשחק בקבוצה הזאת".

גם גווארדיולה החמיא לילד הפלא אותו הוא מחבב מאוד: "הוא תמיד מוכן. הוא כל כך מהיר וחכם על שטחים קטנים. לחצו אותו, אבל הוא שייך לרמות הללו, אין ספק בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully