וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ספגה הפסד ראשון העונה, כשהובסה 3:0 על ידי ווטפורד

אחרי 27 משחקים, המאזן המושלם נקטע: ווטפורד הנחילה למוליכה הפסד ראשון מאז ינואר 2019, סאר חגג צמד על ואן דייק. צמד למרכוס אלונסו ב-2:2 של צ'לסי עם בורנמות'

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הטובים ביותר שיסיימו את חוזיהם בקיץ

העונה המושלמת נגמרה: ליברפול ספגה היום (שבת) את הפסדה הראשון העונה לעונת 2019/20, כשהובסה 3:0 על ידי ווטפורד. אחרי 27 משחקים, שבמהלכם רשמה 26 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, מוליכת הפרמיירליג ספגה הפסד נדיר, שקוטע את החלום שלה לשחזר את ההישג של ארסנל המיתולוגית - להשלים עונה שלמה ללא הפסד. המחזור ה-28 בפרמיירליג יצא אתמול לדרך, כשלסטר סיטי הפסידה 1:0 לנוריץ'. עוד היום: צ'לסי סיימה ב-2:2 עם בורנמות'.

שחקני ווטפורד חוגגים. GettyImages
הלם. ווטפורד חוגגת/GettyImages
איסמעילה סאר שחקן ווטפורד כובש מול אליסון שוער ליברפול. רויטרס
איפה ההגנה? סאר מקפיץ/רויטרס

ווטפורד - ליברפול 0:3

עד כמה ההפסד נדיר? ההפסד האחרון של ליברפול היה אי שם בינואר 2019 למנצ'סטר סיטי. היום היא נעצרה אחרי 18 ניצחונות רצופים, כשהפעם הקודמת שליברפול הפסידה בהפרש של יותר משער אחד היה באוקטובר 2017. כמו כן, אחרי ה-2:3 במחזור האחרון מול ווסטהאם, זו הפעם הראשונה מאז שווירג'יל ואן דייק הגיע שליברפול סופגת שני שערים בשני משחקים ברציפות.

אבל מעבר לעובדה שהמאזן האדיר נקטע - יורגן קלופ אמור להיות גם מודאג מהיכולת. אלופת אירופה הפסידה לאחרונה גם לאתלטיקו מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, ונדמה שלאחרונה האלופה שבדרך מתקשה ומעט מקרטעת. היום הבעיות בהגנה ניכרו: בדקה ה-54 איסמעילה סאר כבש את הראשון אחרי חולמנות בהגנה של ואן דייקן ולוברן. בדקה ה-60 סאר הכפיל אחרי כדור עומק שעבר את ואן דייק, ובדקה ה-72 טרוי דיני כבש את השלישי אחרי איבוד כדור מרושל ומסירה אחורה לשוער שנחטפה.

ווטפורד, יש לציין, הגיעה למשחק מתחת לקו האדום, אחרי שהפסידה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, וכזו שנכנעה למרסיסיידרס 2:0, 5:0, 3:0 ו-5:0 בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. ליברפול, כזכור, עדיין רחוקה 12 נקודות בלבד מהבטחת אחת האליפויות הגדולות אי פעם. בעקבות ההפסד, מנצ'סטר סיטי תוכל לצמק את הפער מהפסגה ל-19 נקודות.

שחקן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד. רויטרס
מדאיג? ליברפול בהלם/רויטרס
רוברטו פירמינו שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
צריכים להתאושש מהר לגומלין מול אתלטיקו. ליברפול/רויטרס
מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
לא רגיל לתחושה. קלופ/רויטרס

נוריץ' - לסטר 0:1

מפתיחת העונה שעברה השועלים עמדו על 30% הצלחה במשחקי פרמיירליג בהם ג'יימי ורדי לא פתח בהרכב (3/10) לעומת 49% כשהוא כן שיחק (27/55). הערב החלוץ האנגלי היה פצוע ולא שיחק והתוצאה שוב הלכה נגד לסטר, שהפסידה לנועלת הטבלה שכבשה שער ראשון במגרש פתוח (ולא ממצב נייח) בליגה אחרי 696 דקות כשהקודם היה ב-1 בינואר. השער המיוחל הזה מבחינת המארחת הגיע בדקה ה-70 כשג'מאל לואיס בעט יפה מצד שמאל אל הפינה הרחוקה וקבע 0:1 עם שער הליגה הראשון שלו אי פעם ב-82 הופעות בנוריץ' (בצ'מפיונשיפ ובפרמיירליג).

ג'מאל לואיס שחקן נוריץ'. רויטרס
שער הליגה הראשון שלו בנוריץ' אי פעם. לואיס/רויטרס

בורנמות' - צ'לסי 2:2

מתברר שה-3:0 שחטפו מבאיירן מינכן בסטמפורד ברידג' היה מכה מורלית רצינית לבלוז, שחילצו נקודה אבל ממשיכים לאבד גובה במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות. מרכוס אלונסו הפציץ פנימה את ה-0:1 כשהגיע ראשון לריבאונד בדקה ה-33, ולאחר שג'פרסון לרמה (54) וג'ושוע קינג (57) הפכו, דאג הספרדי להשלים צמד, שוב בריבאונד, הפעם בדקה ה-86, אחרי בעיטה של פדרו, ובסיום לחץ מסיבי. הקבוצה של אדי האו הצליחה לקטוע רצף של שני הפסדי ליגה מול היריבה עליה גברה בשני המפגשים ב-2019, וכעת הפער שלה מהקו האדום עומד על שתי נקודות.

שחקן בורנמות' ג'פרסון לרמה. רויטרס
כמעט ניצחון שלישי ברציפות על צ'לסי. לרמה/רויטרס
שחקן ליברפול אנדרו רוברטסון עם טרנט אלכסנדר ארנולד ועם מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
זה קרוב מתמיד. קלופ, רוברטסון ואלכסנדר ארנולד/רויטרס

משחקים נוספים

ברייטון - קריסטל פאלאס 1:0
לפאלאס: ג'ורדן איוו (70)

ניוקאסל - ברנלי 0:0

ווסטהאם - סאות'המפטון 1:3
לווסטהאם: ג'רוד בואן (15), סבסטיאן האלר (40), מיקאיל אנטוניו (54), לסאות'המפטון: מייקל אובמפי (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully