וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במאמצים לצרף את עמנואל טרי מבנדירמה

28.2.2020 / 21:58

שחקן הפנים (23, 2.06) קיבל אישור לעזוב בשל קשיים כלכליים, בבירה מנסים להחתימו עד לדדליין לרישום לפלייאוף ליגת האלופות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של נבחרת ישראל מול רומניה

הפועל ירושלים תפתח באמצע השבוע הבא את הופעותיה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א כשתפגוש את פריסטרי היוונית. בינתיים האדומים מנסים לסגור את צירופו של שחקן הפנים האמריקאי עמנואל טרי, השייך לבנדירמה הטורקית.

אמש (חמישי) הודיעו ראשי המועדון הטורקי לשחקנים האמריקאים, כך על פי פרסומים שונים, כי הם חופשיים למצוא לעצמם קבוצות חדשות וכי לא יעמדו בדרכם וזאת בשל מציאות כלכלית קשה אליה נקלעה הקבוצה המדורגת שביעית בליגה המקומית ואף העפילה גם כן לשלב הבא בליגת האלופות. טרי, כמו גם שחקנים נוספים, הוצע לקבוצות שונות, ובירושלים מנסים לסגור את המהלך כדי לצרפו עד ליום שני, הדדליין לרישום שחקנים לשלב הבא באירופה.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חולון 112:115

לכתבה המלאה
עמנואל טרי שחקן בנדירמה. GettyImages
יצטרף אל הסגל של קטש? עמנואל טרי במדי בנדירמה/GettyImages

טרי (23, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת לינקולן ממוריאל מה-NCAA2 בשנת 2018 שקיבל חוזה בקנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח אחרי שהרשים בליגת הקיץ במדי דנבר. הוא עבר במהלך העונה לקבוצה סיוקס פולס, וקיבל שתי קריאות ל-NBA לפיניקס ומיאמי ושיחק 3 משחקים בסך הכל. העונה חתם בבנדירמה ורשם 10.4 נקודות ו-7.8 ריבאודנים בליגה המקומית, לעומת 11.9 נקודות ו-9.9 ריבאונדים בליגת האלופות.

בהפועל ירושלים היו מרוצים מהניצחון על הפועל חולון היום 112:115, למרות סגנון המשחק ההתקפי מדי שהתפתח על הפרקט. לירושלים יש משחק ליגה נוסף עד למשחק נגד פריסטרי, נגד הפועל אילת בחוץ ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully