וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספק למשחק העונה: איתי שכטר צפוי להיעדר כשלושה שבועות

25.2.2020 / 21:47

מצוקת חלוצים במכבי תל אביב: אחרי הפציעה של צ'יקו אופואדו שככל הנראה גמר את העונה, שכטר נבדק וסובל ממתיחה במפשעה. בלקמן יוקפץ להרכב? אלה האופציות העומדות בפני איביץ'

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב

מצוקת חלוצים במכבי תל אביב בעקבות הדרבי אמש (שני). בעוד שנראה כי צ'יקו אופואדו אכן גמר את העונה בעקבות פציעה בשריר הארבע-ראשי, גם איתי שכטר צפוי להיעדרות של כשלושה שבועות, אחרי שהתברר הערב בבדיקות שעבר כי הוא סובל ממתיחה במשפעה. שכטר נפגע מהתיקול הקשה של שי אייזן, בעטיו גם הורחק קשר הפועל תל אביב, והמשמעות בפרק הזמן הזה היא שהחלוץ בספק למשחק הביתי מול מכבי חיפה בפלייאוף העליון שיהיה ב-14-16 במרץ.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב מול עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יספיק לחזור למפגש עם מכבי חיפה בפלייאוף העליון? איתי שכטר/דני מרון

במצב כזה, מי שמחזיק בסיכוי גבוה להיות מוקפץ להרכב הוא ניק בלקמן, שבמשחקים האחרונים חזר לסגל וקיבל שתי דקות כמחליף מול עירוני קרית שמונה. הפעם האחרונה שפתח בהרכב הייתה מול מ.ס. אשדוד במחזור השביעי והוא עדיין לא כבש העונה בליגה. אפשרות נוספת היא הצבתו של אילון אלמוג כחלוץ, או שהוא יתופקד כשחקן כנף ואז יונתן כהן ישחק בשפיץ.

כך או אחרת, לאור הפציעות של צמד החלוצים, נראה היום כי היה קצת פזיז לשחרר בחלון ההעברות גם את אלירן עטר וגם את ארון שוינפלד, כאשר לא הגיעה כל אלטרנטיבה במקומם.

במשחק הקרוב מול מכבי נתניה בשבת, צפוי דור פרץ לחזור לראשונה לסגל אחרי שהתגבר על הפציעה שהשביתה אותו מאז תחילת אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully