וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הנתק עם יצחק שום: אופיר חיים פוטר, עמיר תורג'מן מונה למאמן הפועל כפר סבא

25.2.2020 / 23:00

יום דרמטי בקבוצה מהתחתית: לאור חילוקי הדעות בין הבעלים למאמן, חיים סיים את דרכו והמאמן שפוטר מנס ציונה תפס את מקומו

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של הפועל באר שבע על הפועל כפר סבא

יום דרמטי בהפועל כפר סבא, שביצעה חילופי מאמנים רגע לפני משחק התחתית החשוב מול הפועל רעננה ביום שבת, במחזור האחרון של העונה הסדירה בליגת העל. בימים האחרונים שרר נתק בין המאמן אופיר חיים לבעלים יצחק שום, לאחר שלדברי גורמים במועדון היו אי-הסכמות בין השניים בנוגע לשיטת המשחק. המאמן סירב להיענות לדרישות מצד הבעלים ובקרב השחקנים היה חשש שהסיפור יוביל לסיום דרכו של חיים. וכך אכן קרה.

כמה שעות לאחר פרסום הידיעה בדבר הנתק, עמיר תורג'מן שפוטר מסקציה נס ציונה לפני כשלושה שבועות, סיכם את תנאיו ומונה למאמן במקום חיים. תורג'מן קיבל חוזה עד לסיום העונה הנוכחית, עם אופציה לעונה נוספת. זו תהיה הקבוצה הרביעית שלו בליגת העל, אחרי שהדריך את מ.ס. אשדוד, בני סכנין וכאמור נס ציונה.

בעלי הפועל כפר סבא יצחק שום עם המאמן אופיר חיים במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה. דני מרון
נפרדנו כך. יצחק שום לצד אופיר חיים במסיבת העיתונאים בפתיחת העונה/דני מרון

מסתבר כי כבר לפני כמה ימים נערכה שיחה קולנית בין שום לחיים, שרואים אחרת את הדרך בה הפועל כפר סבא צריכה לשחק. מאז נעשו ניסיונות מצד גורמים שונים להרגיע את הרוחות, אך ללא הצלחה. הסיפור כאמור הגיע לאוזני השחקנים והפך לשיחת היום במועדון. השחקנים קיוו לראות את חיים ממשיך ואף הביעו את דעתם בפני גורמים במועדון. אחד מהם אמר היום: "הזייה מה שקורה כאן. אנחנו צריכים שקט כדי להתכונן למשחק מול רעננה".

חיים בן ה-44 מונה למאמן הפועל כפר סבא במרץ אשתקד כשהייתה בלאומית והוביל את הקבוצה לליגת העל אחרי סגירת פער גדול בפלייאוף העליון ובזכות שישה ניצחונות בשבעה משחקים. הוא היה המאמן היחיד מבין חמש האחרונות שנותר בתפקידו (עד הערב), והחזיק את הירוקים במרחק חמש נקודות מהקו האדום. הקבוצה אמנם הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים, אבל לפני כן הדהימה את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.

המאמן יקבל את שכרו עד לסיום העונה ובהודעת המועדון נכתב: "בשיחה הערב סוכם על סיום תפקידו של המאמן. מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא מבקש להודות לאופיר חיים על הובלת הקבוצה בעונה החולפת ועל העלייה לליגת העל".

(עדכון ראשון: 18:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully