וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוגגת 0:3 בדרבי: גולסה רוצה להישאר, איביץ' החמיא לריקן, התנצלות על שיר הקללות

25.2.2020 / 7:09

גולסה שנהנה מעונה נהדרת ויסיים חוזה בקיץ לא מתכוון לעזוב ("לא רואה מצב שלא אשאר במכבי תל אביב"), במועדון דחו את הטענות שהשער של אצילי לא היה חוקי: "סבוריט עמד יותר ממטר מהחומה". איביץ' שיבח את ריקן: "משחק טקטי מושלם"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים:

- במכבי ת"א החליטו על התנצלות גורפת בעקבות סרטון שיר הקללות להפועל ת"א.

- במועדון דחו את טענות הפועל תל אביב לחובת פסילת השער של עומר אצילי.

- אף שניצחה פעמיים 0:3 בדרבים, במכבי טרם החליטו אם הם מעדיפים עוד דרבים העונה.

- גולסה הצהיר: "לא רואה אותי עוזב את מכבי תל אביב".

- איביץ' החמיא לאבי ריקן. "שיחק טקטית מושלם".

- המירוץ של כהן ואצילי לדאבל דאבל דאבל נמשך.

seperator

1. "לפני הבוקר טוב, איביץ' הבהיר שהוא כועס עלינו מאוד"

מכבי תל אביב היתה נדיבה במיוחד אחרי הדרבי אמש (שני) והוציאה לתקשורת שני שחקנים לראיונות. בדרך כלל מוציאים דוברי הקבוצות מאמן ושחקן ויש קבוצות שאפילו לא מוציאות שחקן אחד, אבל במועדון רצו להעביר מסר חד וברור בנוגע לשיתוף הפעולה של השחקנים עם האוהדים שלשום באימון בשיר על הפועל תל אביב והוציאו את דן גלזר ואייל גולסה לדבר. דן גלזר שהיה בולט בווידאו שהופץ אתמול בבוקר מקרית שלום, היה גם בולט מול העיתונאים בדברים מאוד ברורים על כל האירוע. "כבר כשזה קרה בקרית שלום לא הרגשנו בנוח עם עצמנו. הלהט השתלט עלינו. זה יצא לא מכובד ולא ראוי. אנחנו צריכים לכבד כל קולגה. כספורטאים ובטח במכבי תל אביב אנחנו צריכים לשדר ערכים חיוביים ולהוות דוגמא למקצוענות ולחיוביות. בשם מכבי תל אביב אנחנו לוקחים את המעשה הזה בחזרה ומצטערים". גלזר הוסיף: "הבנו שזה לא היה מעשה ראוי ואנחנו לא נחזור עליו".

גלזר סיכם את היום, אבל היום הזה היה ארוך מאוד מבחינת שחקני מכבי תל אביב שהיו צריכים להתכונן לדרבי הגדול של תל אביב עם הסרטון הזה שהופץ בכל מקום ועם הכותרות על המעשה הבלתי ראוי. גלזר גילה: "לפני הבוקר טוב של איביץ', הוא כבר אמר לנו שהוא כועס עלינו. הוא אמר שאנחנו חייבים לכבד כל אחד. בהמשך ניסינו להתנתק מכל הרעשים. אני באופן אישי הרגשתי לא נעים. אלה לא הערכים שאני רוצה להביא לכדורגל וזו לא הדוגמא שאני רוצה לתת לצעירים שמסתכלים עליי".

"לפעמים האנרגיות של הקהל טיפה משתלטות. בכל מה שקשור לתקשורת, אני חושב שהדברים קצת יצאו מפרופורציות. היו כאלה שניסו להדליק את האווירה ולחמם עוד יותר. לא אמרנו אמירות גזעניות או קללות חסרות תקדים. עשינו מעשה שהוא לא ראוי וזה לא יחזור". גם אייל גולסה אחרי גלזר התחיל לדבר קודם על האירוע שהיה שלשום. "זה לא מה שאנחנו רוצים להעביר כמסר של מכבי תל אביב", אמר הקשר שהצטיין אמש וכבש שער נהדר. "לפעמים שרים ברגעים כאלה ויוצא שאתה נסחף יותר מדי. אני מרגיש שעשו מזה יותר ממה שהיה באמת. זה לא יחזור וזה לא מה שמכבי תל אביב מייצגת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
במכבי תל אביב טוענים שהשער שלו חוקי. עומר אצילי/דני מרון

2. במכבי משוכנעים שהשער של אצילי חוקי

במכבי תל אביב לא אהבו את הטענות של הפועל תל אביב בדבר קיפוח בשער שכבש עומר אצילי. במועדון משוכנעים שהשופט לירן ליאני צדק כשאישר את השער, אף שאנריק סבוריט נמצא במרחק קצר מאוד משחקני הפועל תל אביב שעומדים בחומה. "אנחנו יודעים היטב את החוק הזה ובכל פעם ששחקן הולך לבעוט כדור עונשין, אנחנו מקפידים לא להיות פחות ממטר מהחומה", סיפר גלזר. "זה חוק שאנחנו מכירים היטב. אתה יכול לראות בכל משחק אותי עומד מטר מהחומה וגם במשחק הזה עמדנו ז'איר ואני לפני החומה של הפועל תל אביב וסבוריט עמד בצד וגם יותר ממטר מהחומה".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם דן גלזר, אבי ריקן. דני מרון
לא בטוחים שהם רוצים עוד דרבי העונה. גלזר,ריקן ואצילי/דני מרון

3. התלבטות אם כדאי לפגוש את הפועל תל אביב שוב העונה

זה היה עוד ניצחון גדול של מכבי תל אביב בדרבים והיא סוגרת קרוב ל-6 שנים בלי הפסד להפועל תל אביב. גם בסיבוב הקודם זה היה ניצחון חלק באותה תוצאה של 0:3, כך שנשאלת השאלה האם במכבי תל אביב לא היו רוצים עוד שני דרבים בפלייאוף העליון. בשבת תפגוש הפועל תל אביב את הפועל חדרה לקרב ישיר על מקום בין 6 הראשונות. במכבי תל אביב התייחסו להעדפה שלהם. "דרבי זה משחק מאוד אמוציונלי ולי מאוד כיף להיות חלק מהחוויה", אמר גלזר. "הפועל תל אביב תקשה עלינו וכך גם הפועל חדרה ולכן אין לי עדיפות מבין השתיים. אני פה רק שנתיים במשחקי הדרבי וכיף להיות חלק מקבוצה שמנצחת ומצליחה במיוחד שאני יודע מהי משמעות של ניצחון בדרבי מגיל צעיר. אני מאוד מקווה שזה ימשך כך".

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. דני מרון
לא רוצה לחשוב על קבוצה אחרת. גולסה/דני מרון

4. גולסה רוצה להישאר ולא רוצה לחשוב על פרידה ממכבי תל אביב

השער של אייל גולסה מצטרף ליכולת המצוינת שלו כבר תקופה ארוכה. נגד אלקמאר היה לו שער אדיר ברגל שמאל ואמש זה היה ברגל ימין. "אמרו לי אז אחרי אלקמאר שיש לי פוקסים. הערב הוכחתי שזה לא פוקס. אני מציב לעצמי מטרות לאיים על השער כמה שיותר. לפעמים זה בא לידי ביטוי יותר ולפעמים פחות". גולסה מציג את היכולת הטובה ברגע הכי נכון מבחינתו כי בתום העונה הוא יסיים חוזה רב שנתי ומכבי תל אביב תצטרך להציע לו חוזה חדש ומשודרג. "אני רוצה להישאר במכבי תל אביב", הצהיר גולסה. "עדיין אין שיחות על החוזה שלי. יש דברים יותר חשובים כרגע למועדון מאשר לשבת עם שחקנים על חוזים חדשים ואני מסכים עם הגישה הזו. בכל מקרה אני לא רואה מצב שאני לא אשאר במכבי תל אביב. מהצד שלי אני מאוד רוצה להמשיך במכבי תל אביב".

גולסה נמצא בתהליך להוצאת דרכון פורטוגלי. "התחלתי את זה לפני שנה וחצי ואני צריך לקבל דרכון בקרוב. זה לא אומר שאני אנצל את זה לצאת שוב לחו"ל. אני עם משפחה וילדים". על כך שהעונה הוא חזר ובינתיים לא נפצע שוב בהשוואה למה שעבר בעבר, אמר גולסה: "פציעות זה מזל. תשאלו את דמבלה מברצלונה. נכון שאני לא יודע לשלוט בעצמי ואני משחק מאוד חזק, מה שפוגע בי לא פעם, אבל זה המשחק שלי. היו הרבה פציעות לא באשמתי גם. ברוך השם היום אני בריא ומתאמן טוב. הכל מאלוהים".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
האס של איביץ'. אבי ריקן/דני מרון

5. איביץ' ממשיך לתת קרדיט לאבי ריקן ואפילו ציין אותו. "שיחק טקטית מושלם"

ולאדן איביץ' לא אוהב לדבר על שחקנים באופן אישי. לא פעם הוא נשאל על שחקן מסוים ובורח מהתשובה בטענה שהוא לא רוצה לדבר על שחקן אינדבידואלית. אמש הוא דיבר ביוזמתו על אבי ריקן. "אני רוצה לציין את אבי ריקן ששיחק טקטית מושלם". ריקן, בהופעות המצוינות שלו, לוקח את הדקות של דור מיכה מכיוון שדן גלזר ואייל גולסה הפכו לבאנקר בהרכב. איביץ' גם מתקשה למצוא מקום בספסל לדור פרץ, שלא לדבר על דקות משחק, בשל העובדה שהשלישייה שלו עובדת מצוין בקישור.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב מול מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בתחרות בריאה עם עומר אצילי. יונתן כהן/דני מרון

6. התחרות בין אצילי לכהן תורמת למכבי תל אביב

הדו קרב האישי בין יונתן כהן לעומר אצילי מושך אותם לתת מספרים בכל משחק. אתמול כהן שבת מנתונים אישיים, אבל אצילי הוסיף לעצמו שער ובישול ובסך הכל יש לו כרגע 8 שערים ו-8 בישולים בעוד שלכהן יש 10 שערים ו-9 בישולים. "זה עוזר לנו שהם בכושר טוב", אמר איביץ'. "אבל מה שחשוב זו קודם הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully