וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה: "אין כיף מזה". במכבי ת"א חוששים שאופואדו סיים את העונה

24.2.2020 / 22:51

קשר מכבי תל אביב חגג את השער והניצחון בדרבי, איביץ' החמיא: "הוא פנטסטי". המאמן התנצל על אירועי האימון: "לא יקרה שוב". החלוץ הורד באלונקה לחדר ההלבשה תוך שהוא ממרר בבכי וככל הנראה סובל מקרע בשריר הארבע ראשי

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

הדרבי התל אביבי התרחש הערב (שני) בדיוק כפי שמכבי תל אביב קיוותה. האלופה הביסה את היריבה העירונית 0:3 בלי שום בעיות, פתחה מחדש את הפער בפסגת הטבלה לשש נקודות, ורשמה דרבי 14 ברציפות ללא הפסד לאדומים. עומר אצילי כבש ראשון (35), ולאחר הרחקת שי אייזן (41) השכר נפרץ, כשאייל גולסה (63, בטיל נהדר לחיבורים) וצ'יקו אופואדו (70) הצטרפו גם הם לחגיגה. החדשות הרעות מבחינת הצהובים: איתי שכטר שנפצע מהתיקול החריף של אייזן הוחלף באופואדו, שבעצמו נפצע בדקה ה-87 והורד על אלונקה הישר לחדרי ההלבשה תוך שהוא ממרר בבכי. במועדון חוששים שמא מדובר בפציעה קשה, כשכרגע, לפני בדיקת ה-MRI שיעבור, נראה כי מדובר בקרע בשריר הארבע ראשי. במקרה כזה, לא ישוב אופואדו לשחק העונה.

ולאדן איביץ', שהבטיח את המקום הראשון עם תום העונה הסדירה, סיכם ואמר: "היו לנו 2-3 מצבים טובים לפני השער הראשון. אחרי השער הראשון היה לנו שחקן אחד יותר אז זה היה קל יותר לסיים ככה את המשחק. במחצית השנייה כבשנו פעמיים, אבל בשלב מסוים איבדנו ביטחון בלי סיבה. זה קורה, אבל הדבר הטוב הוא שהשגנו אותו בחזרה, נצטרך לדבר ולהבין מה קרה. הפעם הגיע לנו לנצח 0:3 כי היינו הקבוצה הטובה יותר. אנחנו מכבי תל אביב, אז כל מה הוא חשוב לנו. אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו, זה מה שעשינו מהיום הראשון שהגעתי לפה ונמשיך ככה. בפלייאוף יהיו שש קבוצות חזקות, עוד לפני כן מצפה לנו משחק קשה מול נתניה".

על אייל גולסה, שכבש שער נהדר וסיפק עוד משחק מצוין, אמר המאמן: "היה שער יפה, גולסה פנטסטי מהרגע שהוא חזר. הוא עוזר לנו מאוד וצריך להמשיך ככה. כולנו שמחים ממנו".

איביץ' גם התנצל על אירועי האימון המסכם, כאשר השחקנים ענו לקריאת האוהדים וחזרו אחריהם: "כל הפועל בני ז*נות". המאמן אמר: "דיברנו על זה. לא הייתי עם השחקנים כשזה קרה. אני מתנצל בשמי ובשמם וזה לא יחזור על עצמו".

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הצהובים יחכו לתוצאות הבדיקות. אופואדו/דני מרון

אייל גולסה עצמו אמר בסיום: "אני שמח מאוד, במיוחד לכבוש בדרבי ולנצח 0:3, אין דבר יותר כיף מזה. אני שומר על עצמי, אני עובד קשה בשביל זה. הפציעה מאוד הטרידה אותי, חזרתי יותר טוב, עבדתי קשה כדי לחזור ולהיות כמו שאני עכשיו. איביץ' דורש ממני הרבה דברים, אם זה הגנה ואם זה התקפה. אני מנסה לעשות את זה הכי טוב. יש משחקים שהוא דורש ממני להיות יותר אחורי, כמו היום".

שחקן הפועל תל אביב מרווין פירסמן מול שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. דני מרון
" איביץ' דורש ממני הרבה דברים". אייל גולסה/דני מרון

הקשר המצטיין שחוזהו הנוכחי יסתיים בקיץ נשאל האם יישאר בצהובים גם בעונה הבאה והשיב: "אני מקווה מאוד, אמרתי את זה כבר בכמה ראיונות. יותר חשוב לזכות באליפות ואחר כך נתרכז בשאר הדברים. אני רוצה להמשיך להיות שחקן מכבי תל אביב, אחרי זה נסדר את הדברים". לבסוף, על האפשרות שייקח חלק במשחק הנבחרת מול סקוטלנד אמר: "בעזרת השם. אני מקווה, אשמח להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully