וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: וויסאם רבאח האריך את חוזהו בשלוש שנים

25.2.2020 / 17:25

הבלם בן ה-25, שלא החמיץ דקת משחק העונה בליגת העל, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להישאר בקבוצה שהפכה לבית שלי"

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: שלומי גבאי

בווידאו: התגובות לניצחון של בית"ר ירושלים על הפועל חדרה

ארבעה ימים לפני המשחק המכריע שלה מול הפועל תל אביב על כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון, הפועל חדרה האריכה היום (שלישי) את חוזהו של הבלם וויסאם רבאח בשלוש שנים נוספות. בכך ישלים השחקן בן ה-25 בסך הכול חמש שנים בקבוצה, אליה הצטרף מהפועל ראשון לציון בקיץ 2018, לאחר העלייה לליגת העל.

רבאח, ששיחק לפני כן בהפועל רעננה ומכבי אחי נצרת, רשם 22 הופעות בעונה שעברה בליגת העל וסייע לחדרה להגיע לפלייאוף העליון ולחצי גמר גביע המדינה. גם העונה הוא אחד משחקני המפתח בקבוצה ששמרה על שער נקי ב-11 מחזורים, ועדיין לא החמיץ דקת ליגה עם 25 הופעות מלאות.

לאחר החתימה אמר הבלם: "אני מאוד שמח להישאר לעוד שלוש שנים בקבוצה שהפכה לבית שלי. אני מרגיש נהדר בחדרה, טוב לי פה ואני שמח מאוד שגם הצלחנו מקצועית בשנתיים האחרונות. אני בטוח שנמשיך להתקדם, אישית וקבוצתית".

שחקן בני יהודה דור ג'אן מול שחקן הפועל חדרה וויסאם רבאח. שלומי גבאי
"מרגיש נהדר בחדרה". וויסאם רבאח/שלומי גבאי

מה צריכה כל קבוצה כדי להגיע לפלייאוף העליון?

הפועל חיפה: תיקו מול בני יהודה יבטיח מקום בין שש הראשונות. גם הפסד יכול להשאיר אותה בפלייאוף, במקרה של תיקו בין הפועל תל אביב להפועל חדרה.

הפועל תל אביב: כדי להיות בפלייאוף העליון לראשונה מאז 2014, הקבוצה של ניר קלינגר תצטרך ניצחון על חדרה או תיקו בצירוף איבוד נקודות של בני יהודה.

הפועל חדרה: רק ניצחון על הפועל תל אביב יציב את הקבוצה בפלייאוף העליון בפעם השנייה ברציפות.

בני יהודה: רק ניצחון על הפועל חיפה במחזור הסיום, ובלי כל קשר למה שיקרה במשחק המקביל, שכן הפרש השערים שלה טוב מזה של האדומים מהכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully