וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מאוכזבים מהזרים, קלינגר: "גם הזמן שלנו יגיע"

25.2.2020 / 8:09

מאמן הפועל ת"א הסביר את התחושה להפסיד בדרבי: "הייתי בדרבי בעשורים שהדברים היו הפוכים". אכזבה מאולהה: "לא מתאים לרמות האלו"

עיקרי הדברים

- ניר קלינגר אופטימי: "עכשיו זה הזמן של מכבי, גם זמננו יגיע"

- אכזבה גדולה מהזרים, גורם: אולהה לא מתאים לרמות האלו"

- דריכות גדולה לקראת הקרב על הפלייאוף: "נבוא כדי לנצח"

בהפועל תל אביב הייתה אמונה גדולה לפני הדרבי הגדול מול מכבי תל אביב כי ניתן לצאת מהמשחק הזה עם נקודה ואולי אף עם שלוש. לאורך כל השבוע בשיחות עם שחקניו קלינגר החדיר מוטיבציה בשחקנים ואף באסיפה לפני המשחק אמר להם: "שיחקתי מספיק דרבים, אלה משחקים שמי שרוצה אותם יותר מנצח, מי שלא חושש ולא נבהל ובא נחוש לקחת את הדרבי, אני מאמין בכל אחד ואחד כאן כי הוכחתם שאתם מסוגלים".

במחצית, על אף ההרחקה והפיגור ניסה המאמן לעודד את שחקניו. גם סטפן ספירובסקי ניסה לעודד את השחקנים ואמר: "יאללה חבר'ה, אפשר לעשות את זה, גם בעשרה שחקנים, תהיה חזקים, נעבור את התחלת המחצית ונפתיע אותם". בפועל, מהר מאוד בתחילת החצי השני כבר היה ברור שזה משחק חד צדדי והמטרה הייתה להימנע מתוצאה משפילה. אגב, שחקנים בקבוצה התלוננו על לירן ליאני, ואמרו: "הוא יכול היה לתת לנו יותר כבוד במשחק הזה, כמו שנתן לשחקני מכבי".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
לא התעסק בשיפוט, אופטימי לגבי העתיד. ניר קלינגר/דני מרון

קלינגר אמר בסיום: "עד השער הראשון היה משחק שקול, לאחר מכן וההרחקה זה היה חד צדדי. כבר בהפסקה דיברתי עם השופט, ליאני טוען שהשער של אצילי היה חוקי, אבל זה כבר סתם בכי, אין מה לדבר על זה. היה עד השער והאדום משחק שקול, בלי הרבה מצבים, אבל אחרי האירועים כבר לא יכולנו לחזור. אנחנו רוצים לסיים בשבת בצורה יפה ומכובדת ולעמוד במטרה שלנו".

על ההשפעה של הדרבי לקראת המשחק מול חדרה: "אני חושב שהשחקנים מבינים שעשינו כברת דרך, יש כמה קבוצות חזקות, בעיקר שתי המתמודדות על התואר שניצחו אותנו בצדק, אך מצד שני יש לנו את הפריבלגיה או הרצון לעשות עונה מצוינת אחרי נקודת התחלה כל כך נמוכה. המחזור האחרון הוא משחק של ארבע קבוצות שמתוכן ייצאו שתיים בפלייאוף, ואמרתי לאורך כל הדרך שנצטרך להוכיח שמגיע לנו".

"נצטרך לחזור ליזום, לעשות מעברים מהירים ולהיות טובים כמו שהיינו בהרבה משחקים. אני חושב שאנחנו ראויים להיות בפלייאוף העליון, אם נהיה שם נעשה את ההתאמות והחשיבה האחרת, הייתי שם ואני חושב שזה לא בשמיים. אפשר להתמודד, זה לא ליגת האלופות, זאת הליגה הישראלית, היא תחרותית וטובה אבל אפשר להתמודד עם כל קבוצה".

שי אייזן שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
האדום שלו שינה את המשחק. שי אייזן/דני מרון

על האדום שספג שי אייזן: "הייתה עבירה אבל אני לא יכול להגיד מפה שהיה אדום. בעניין הזה אני מסוייג אבל בעניין השער הראשון הוא בוודאות היה צריך להיפסל והמשחק יכול היה להתפתח אחרת. מכאן הולכים למטרות שלנו, תודה לאוהדים שנתנו תמיכה גם אחרי ההפסד, אני קורא להם להגיע בשבת לעודד אותנו ולדחוף אותנו קדימה לעשות את הדבר שאנחנו כל כך רוצים".

על התחושה להפסיד בדרבי: "שני הדרבים היו סיפורים שונים, אבל זה חלק מהתקופה. ימים אחרים גם יגיעו, הייתי בדרבי בעשורים כאלה ואחרים שהדברים היו הפוכים, כרגע זה הזמן של מכבי, יגיע גם הזמן שלנו".

על עומר דמארי: "הייתה תקופה שעומר לא היה בקו הבריאות, אבל אני חושב שהוא חלוץ מצוין, ושהוא מתאמן כמו שצריך אני מרוצה ממנו, אי אפשר לשפוט אותו היום, במיוחד אחרי ההרחקה ובעשרה שחקנים".

סטפן ספירובסקי שחקן הפועל תל אביב עם עומרי אלטמן. דני מרון
הזר היחיד שמתפקד. ספירובסקי עם אלטמן/דני מרון

כעת, בהפועל תל אביב נמצאים עם הפנים למשחק עם הפועל חדרה, כאשר הציפייה היא ל-15 אלף צופים שיתמכו בקבוצה בדרך לפלייאוף העליון. בהפועל יודעים שניצחון של בני יהודה במשחק המקביל יחייב אותם לנצח, אך בכל מקרה ניר קלינגר הבהיר: "לא נתעסק בזה, נבוא לשחק על ניצחון, כי זה מה שאנחנו צריכים ומסוגלים לעשות בבית שלנו".

ניר קלינגר משתדל בכל הראיונות להגן על הזרים שלו ולא לבקר, אך מאחורי הקלעים ישנה אכזבה גדולה מאוד מכך שפרט לסטפן ספירובסקי, הזרים האחרים אינם משדרגים ובקיץ הקבוצה צפויה לצרף לפחות ארבעה זרים חדשים. אכזבה גדולה קיימת ממייקל אולהה, לו חיכו במועדון חצי עונה. בהפועל תל אביב מספרים כי הוא מתקשה להבין את המשחק והיכן לעמוד נכון בלא מעט סיטואציות ולכן המאמן משתמש בו רק לסתום חורים: "בוא נגיד את זה פשוט, הוא לא מתאים לרמות האלה" אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully