וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעבור לצניעות? ההחלטה של משה חוגג תשנה את המדיניות בבית"ר ירושלים

25.2.2020 / 8:30

את הדרמה סביב מיזם האוהדים והרצון לפייר פליי יכול משה חוגג לפתור לבד עם חזרה לתקציב שפוי, בהתאם ליכולות הכלכליות שלו. השאלה כעת היא כמה באמת הוא ירצה בכך

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: שלומי גבאי

1. מיד לאחר ההודעה על ביטול האירוע ומיזם האוהדים אותו רצה להוציא לפועל, הרגיע מיד משה חוגג את השמועות והבהיר לכולם כי הוא אינו מתכוון לעזוב את בית"ר ירושלים. יחד עם זאת, חוגג גם אתמול (שני) חזר על כך שלא יוכל יותר להשקיע סכומים של 40 מיליון שקל בשנה וריאלית הוא יכול להביא מכיסו למועדון בכל שנה סכום של 15-10 מיליון שקל ולבנות קבוצה בתקציב שפוי.

לא בטוח שמדובר בהחלטה רעה עבור בית"ר ירושלים. בשנה וחצי שחוגג הבעלים הוא יצר בועה שאפילו הוא מצטער עליה. בועה של תקציב מנופח ויחסי ציבור שיצרו רף ציפיות לא ריאלי ולא מתאים לסיטואציה בה נמצאים מועדון וקבוצה שרק התחילו את שלבי הבנייה שלהם. בדיוק כפי שבמחלקת הנוער ייקח לחוגג כמה שנים בכדי לראות פירות, כך גם ברמת המועדון - ההכנסות, הסיטואציה הבעייתית עם טדי והנושא המקצועי, כל ניסיון אחר לקבל תוצאות מיידיות יביא לכישלון.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלירן עטר. ברני ארדוב
יצטרך לחפש פתרונות זולים יותר. חוגג ועטר/ברני ארדוב

עכשיו השאלה היא כמה חוגג מוכן לחיות עם זה. עד היום הוא שידר "הכל או לא כלום". כרטיס לאירופה לא הלהיב אותו במיוחד, לנגד עיניו הוא ראה רק מקום ראשון ואליפות. כעת הוא יצטרך להשלים עם סיטואציה אחרת, כזאת שהוא לא יכול לשאוף ולדבר על ציפיות לאליפות, אלא קבוצה צנועה בתקציב סביב ה-45 מיליון שקל שהשאיפה שלה צריכה להיות בכל שנה לנסות ולהשיג כרטיס לאירופה. עד עכשיו חוגג שידר "הכל או לא כלום", כעת יש לו צ'אנס לקחת צעד אחורה ולנהל מועדון בתקציב שפוי ובצורה ובריאה לאורך שנים. אם יגלה יציבות, גם מיזם אוהדים חכם יוכל להצליח במהלך השנים הבאות.

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יימכר? גרסיה/ברני ארדוב

2. ואם יש משהו טוב בכל הסיפור הזה הוא שרף הציפיות סביב בית"ר מתחיל לחזור לפרופורציות. פתאום כולם מסתכלים על המקום השלישי והכרטיס לאירופה כמשהו משמעותי. במועדון אפילו הזכירו אתמול כי כל סיבוב שעוברים באירופה שווה מיליון שקל. בית"ר חוזרת אחורה לעמדת האנדרדוג ולא בטוח שזה רע, רק שחוגג צריך לרצות את זה באמת.

עוד בוואלה!

"יוסי בניון דיבר בגסות לשופטת. מה פתאום אתה מעליב אישה?"

לכתבה המלאה

3. וכן, יש גם קבוצת כדורגל, כזאת שבשבוע הבא צריכה לשחק שני משחקים נגד אשדוד ומכבי פתח תקוה, לשמור על המקום השלישי ולקוות לעלות לחצי גמר הגביע. הצוות המקצועי מנסה לבודד את השחקנים מכל רעשי הרקע אך לא ברור האם וכמה זה ישפיע. בשורה התחתונה זאת הקריירה של כל אחד ואחד, ודווקא עתיד כלכלי לא ברור גורם לכולם לתת יותר בכדי להיות מוכנים לכל אפשרות בקיץ.

חשוב לציין, עם השחקנים החתומים כרגע בבית"ר לעונה הבאה, איך שחוגג לא יסובב את זה, הוא צריך להביא לפחות 20 מיליון שקל. כדי לחזק את הקבוצה יצטרכו עוד כמה מיליונים. היות וכרגע אין כוונה לשלם את הסכומים האלה, יצטרכו בבית"ר להכין תוכנית כלכלית לקיץ, שעשויה גם לכלול את מכירת ליוואי גארסיה. בסיכומו של עניין, בית"ר ירושלים מתחילה היום תקופה כלכלית צנועה יותר, אלא אם מישהו יחליט אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully