וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של חוגג: 50 אלף מצטרפים למיזם האוהדים החדש של בית"ר

24.2.2020 / 9:19

בעלי בית"ר מציב יעד יומרני ומציג את התוכנית: המצטרפים יוכלו לרכוש כרטיסים במחיר סמלי, ובמקביל מכירת המינויים תיפסק. המגעים עם רוני לוי, איתמר ניצן ואופיר קריאף הושהו, גרסיה יימכר אם המיזם ייכשל?

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: שלומי גבאי

בווידאו: בית"ר חוגגת את הניצחון 1:4 על הפועל חדרה

עיקרי הדברים

- היעד של משה חוגג במיזם האוהדים החדש: 50 אלף מצטרפים

- התוכנית: מכירת המינויים תיפסק, החברים יקבלו כרטיסים מוזלים

- אם המיזם לא ייצא לפועל, ייתכן שליוואי גרסיה יימכר בסוף העונה

- המשאים ומתנים עם רוני לוי, איתמר ניצן ואופיר קריאף הוקפאו

seperator

ביום חמישי הקרוב ישיק משה חוגג בארנה בירושלים את מיזם האוהדים החדש, מתוך כוונה שהקהל יישא בנטל הכלכלי של תקציב בית"ר ירושלים. המטרה של הבעלים היא להגיע ל-50 אלף אוהדים שיצטרפו למיזם, מה שיהפוך אותו להרבה יותר רווחי.

האוהדים לא אמורים להיות שותפים בהחלטות קונקרטיות במועדון למרות שתהיה להם השפעה. בשלב זה מדובר על כך שיהיו שותפים בנטל הכלכלי וייהנו מהטבות רבות.

במסגרת המתווה שמציע חוגג, בית"ר לא תמכור מינויים וכל מי שיצטרף למיזם בסכום של 550-600 שקל יוכל לרכוש כרטיסים במחיר סמלי. כך עמודת ההכנסות ממכירת מינויים וכרטיסים בתקציב, שמגיעה לסכום של 15-17מיליון שקל בשנה, כבר כמעט לא תהיה קיימת. המשמעות היא שהמיזם צריך להיות רווחי ביותר. לצורך העניין, אם יירשמו רק 20-25 אלף חברים - מה שנראה כרגע כמו תחזית אופטימית - המיזם לא יהיה רווחי וספק אם ייצא לפועל.

עוד בוואלה!

רשמית: מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע בנתניה, בית"ר תארח בטרנר

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התוכנית תצא לפועל? חוגג/ברני ארדוב

במקביל, בבית"ר משהים בתקופה האחרונה משאים ומתנים עם שחקנים ועם המאמן רוני לוי. המגעים עם איתמר ניצן ואופיר קריאף, איתם רוצים לסגור חוזים ארוכי טווח, נעצרו בשלב זה. קריאף מסיים חוזה בתום העונה ועל ניצן יש לבית"ר אופציה לעונה נוספת, אך הצדדים דנים על חוזה חדש למספר שנים. בבית"ר מדברים על כך שאם המיזם ייכשל וחוגג יקצץ משמעותית את התקציב, ליוואי גרסיה יימכר בקיץ ושחקנים נוספים עשויים להתבקש לחפש קבוצה.

במועדון מרוצים מכך שפרשיית משחקי הרדיוס הסתיימה, אחרי שנתקלו בקשיים לארח כמעט בכל אצטדיון שעלה בתור אפשרות. למשחק נגד אשדוד בטרנר מתכוונים בבית"ר להביא אוהדים מדימונה ואיזורים נוספים בדרום על מנת למלא את האיצטדיון. אגב, שחקני הקבוצה העדיפו לשחק באצטדיון נתניה, אבל מכבי חיפה כבר הספיקה לשריין את האיצטדיון למשחק נגד הפועל באר שבע ולכן הדבר לא היה אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully