וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' וברדה נחושים לתקן את הכישלון, נתניה תאמץ את המודל האפריקאי?

24.2.2020 / 8:18

ביום שאחרי אי ההעפלה לפלייאוף, נתניה חושבת קדימה: המאמנים צפויים להישאר, הסגל יישען על מקומיים צעירים וזרים זולים כמו באשדוד

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: שלומי גבאי

עיקרי הדברים

- למרות אי ההעפלה לפלייאוף העליון, מכבי נתניה צפויה להשאיר את דראפיץ' וברדה

- בקבוצה מפיקים לקחים: "העונה איבדנו את הראש והלכנו למחוזות לא מתאימים"

- הקבוצה צפויה לאמץ את "המודל האפריקאי" של אשדוד: "רוצים למצוא עלי מוחמד חדש"

- אלמוג כהן נראה מצוברח באימון אחרי ההרחקה בשבת, המאמנים ניסו לעודד אותו

seperator

במכבי נתניה מאמינים בסלובודן דראפיץ' ובשי ברדה ומשוכנעים שתחת שרביטם הימים היפים של השנים הקודמות יחזרו. לצמד המאמנים יש חוזה גם לעונה הבאה ובמועדון מעריכים כי הם יישארו לעונה נוספת על מנת לתקן את הכישלון של העונה הנוכחית. כל עוד לא יימצא בעלים חדש שיחליף את אייל סגל והמועדון יתנהל לפי ההכנסות הבטוחות שלו בלבד וללא הזרמת כסף מבעל בית, התכנית תהיה לבנות קבוצה שתושתת על שחקנים צעירים ורעבים ממחלקת הנוער, על שחקנים בולטים מהליגה הלאומית ולא פחות מכך על מודל אפריקאי צעיר ואיכותי בדומה לשחקנים כמו טימותי אוואני וסמואל אלאבי, שהובאו העונה למ.ס. אשדוד בשכר מאוד נמוך.

"המטרה תהיה למצוא בעונה הבאה שחקנים עם פוטנציאל כמו עלי מוחמד אותו הפכו סלובו ושי לקשר הזר הכי טוב בארץ", אומרים במכבי נתניה. "העונה איבדנו את הראש והלכנו למחוזות שלא מתאימים למכבי נתניה בעידן הזה. קפצנו לשמיים מתוך אמונה שדברים ייראו אחרת, אבל זה כנראה לא מתאים לאבני היסוד של מכבי נתניה תחת דראפיץ' וברדה".

עוד בוואלה!

מהבעלים, דרך המאמנים ועד השחקנים: חוסר ודאות במכבי נתניה

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
התיקון יגיע בעונה הבאה? דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

בנתניה סיפרו אתמול (ראשון) שאלמוג כהן היה מצוברח מאוד באימון הבוקר אתמול אחרי ההרחקה שלו, שהיתה הרביעית העונה. הקשר ניהל שיחות אישיות עם המאמנים שדווקא ניסו לעודד אותו, אחרי שהבינו כי הוא מבין היטב עד כמה טעה כשהשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים כבר בתחילת המשחק.

קפטן קבוצת הנוער, עמרי גנדלמן, חתם היום לארבע שנים נוספות במועדון באמצעות סוכנו אבי נמני. גנדלמן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח לחתום חוזה ארוך טווח במועדון שקלט אותי עם חזרתי מגרמניה. מודה למועדון על האמון וכל מה שנתן בשבילי. יאללה נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully