וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שברקת יכלה לבקש: הפועל באר שבע מתחברת בדיוק בזמן הנכון

24.2.2020 / 6:51

אחרי חילופי המאמנים והמשבר העמוק בו היתה שרויה, הפועל באר שבע מתחברת בדיוק בזמן לשבוע מכבי חיפה: הקבוצה השלימה מהפך גדול, העומק חזר לספסל, ספורי וקבהא שוב במיטבם, ומצב הרוח בחדר ההלבשה חיובי. כל הסיבות לאופטימיות אצל יוסי אבוקסיס

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים:

- בהפועל באר שבע מרגישים שהם מגיעים למשחקים מול מכבי חיפה במומנטום
- בקבוצה גם מרוצים מהחזרה מפיגור לראשונה בליגה בעידן אבוקסיס
- שבחים לרמזי ספורי ומרואן קבהא שרשמו משחק מצוין.
- העומק חזר: אבוקסיס מרוצה מהופעת הבכורה של סימאו
- הרדיוס השאיר אלפי אוהדים בבאר שבע: "זה היה עצוב"

בן שהר שחקן הפועל באר שבע עם אורן ביטון. דני מרון
בכיוון הנכון. באר שבע/דני מרון

1. מומנטום חיובי יש. עכשיו מחכה מכבי חיפה. פעמיים

הפועל באר שבע לא הייתה יכולה לקוות למומנטום יותר טוב לקראת שבוע מכבי חיפה שמצפה לה בשבוע הבא. קודם זה יהיה משחק הליגה ואחריו המפגש ברבע גמר גביע המדינה. אם אלונה ברקת ציפתה אחרי חילופי המאמנים להגיע למאני טיים במצב רוח חיובי ובכושר טוב, היא קיבלה את הקבוצה שלה מוכנה למפגשים מול הירוקים, אף שהפועל באר שבע עדיין לא משחקת את הכדורגל הכי טוב וטרם הגיעה למיצוי הפוטנציאל שלה. הניצחון אמש על הפועל כפר סבא (0:3) שהצטרף אל הניצחונות על בני יהודה וסקציה נס ציונה קודם, יצרו רצף של שלושה ניצחונות שמביאים את הפועל באר שבע לשבוע החשוב כשהיא מסוגלת לעמוד מול מכבי חיפה כשווה מול שווה. "יוסי אמר לנו לפני המשחק שזה צומת דרכים", סיפר בסיום המשחק אמש מרואן קבהא. "היה חשוב מאוד לנצח היום. זה היה המאני טיים שלנו. הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון ואני מקווה שניראה הרבה יותר טוב בהמשך". בבאר שבע יודעים שיש עוד דרך לעשות כדי שהקבוצה תנצח משחקים בסטייל ותקרב לימי הזוהר של האליפויות, אבל עצם זה שמדברים על כך, מלמד על שיפור ושינוי בכל מה שעובר על המועדון בחודשיים האחרונים.

עוד בוואלה!

מרואן קבהא מחמיא לאבוקסיס: "יש ליוסי משהו, הוא מבין את השחקנים"

לכתבה המלאה
רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
הוא חוזר. ספורי/דני מרון

2. לא רק רצף של שלושה ניצחונות. גם מהפך

הניצחון אמש היה חשוב מעוד היבטים מלבד יצירת רצף של שלושה ניצחונות וכניסה למומנטום חיובי. הניצחון אמש הושג גם אחרי פיגור אליו נקלעה הקבוצה. מאז הניצחון הביתי על מ.ס. אשדוד בטרנר שהושג בימי ברק בכר, לא חזרה הקבוצה מפיגור וניצחה בליגה. היה לה אצל יוסי אבוקסיס ניצחון בגביע המדינה על מכבי נתניה כשהיא ידעה במחצית השנייה להפוך יתרון מרגליו של ניקו אולסק לניצחון חשוב מאוד, אבל בליגה הפועל באר שבע עושה את זה לראשונה אצל אבוקסיס וכאמור זה היה אלמנט עליו דיברו לא מעט בחדר ההלבשה אמש.

3. קבהא כבש ביום ההולדת שלו. ספורי הצטיין

שני שחקנים זכו אמש לשבחים מיוחדים. רמזי ספורי שכבש את השער השלישי ברגל שמאל, הפחות חזקה שלו, היה מספר אחת במגרש כמעט בכל קטגוריות המשחק. הוא סיים עם נתון נדיר של 97 אחוזי דיוק במסירות, הצליח לייצר 9 מתוך 12 כדרורים מוצלחים. ניצח ב-11 מאבקי קרקע, ירה שלושה כדורים מתוך שלושה ניסיונות למסגרת ואפילו חילץ 3 כדורים. ספורי נפצע במשחק בקרית שמונה ומאז לקח לו זמן לחזור לעצמו, אבל אם הוא חוזר בכושר טוב כזה, זו בשורה מצוינת עבור אבוקסיס שזיכה אמש במלים חמות את מרואן קבהא, השחקן השני שכאמור זכה לשבחים מיוחדים בקבוצה. קבהא התחיל את הסופ"ש האחרון בבית חולים כשהוא סובל מבעיה בריאותית. בהפועל באר שבע כבר ויתרו עליו למשחק והתנחמו בעובדה שהוא לא יסתכן בספיגת כרטיס צהוב שהיה מונע ממנו ליטול חלק במשחק הגביע מול מכבי חיפה. אבל אחרי שהוא חש יותר טוב, הגיע קבהא בשבת בבוקר למתקן האימונים והודיע שהוא כשיר למשחק. אבוקסיס החליט ללכת איתו, אף שכאמור היה חשש מכרטיס צהוב, וקבהא גמל לו ולקבוצה בשער השוויון המהיר שמנע מבוכה גדולה בהמשך.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
נוכחות מרגיעה. אבוקסיס/דני מרון

4. פתאום יש עומק

יוסי אבוקסיס התלונן באחרונה על בעיית הפציעות וההרכבים שהוא צריך לאלתר בכל שבוע עקב כך, אבל דומה שעם הניצחונות גם מתחילים להסתדר לו הדברים ופתאום יש לקבוצה גם עומק. דויד סימאו, למשל, פתח אתמול בהרכב והפתיע כשהחזיק 90 דקות מלאות. אבוקסיס לא היה כנראה עולה איתו אם ז'וסואה לא היה מוצהב, אבל סימאו הציג יכולת די טובה ונוספה עוד חוליה לקישור של הפועל באר שבע. אתמול גם לואי טהא ישב על הספסל ואם תהיה בעיה עם שיר צדק, יש גיבוי. נייג'ל האסלביינק חזר לסגל ובקרוב ישוב גם דויד קלטינס. קייס גאנם ואנתוני וראן נותנים אופציות מהספסל, כך שלפתע יש להפועל באר שבע סגל קצת יותר עשיר והאלטרנטיבות של אבוקסיס גדלו בדיוק לקראת שלבי ההכרעה של הליגה והגביע.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/דני מרון

5. הרדיוס השאיר אלפים בבאר שבע

רק 2,697 צופים היו אמש בנתניה במשחק הרדיוס של הפועל באר שבע. רובם היו אוהדי הקבוצה שהגיעו מבאר שבע הרחוקה. "זה היה עצוב מצד אחד, אבל מצד שני יש לנו משהו עם האיצטדיון בנתניה ואם כבר רדיוס אז שם". עכשיו צריך יהיה לראות במשחק הקרוב אם באמת יש לבאר שבע חיבור טוב עם האיצטדיון הזה כשמכבי חיפה בעצמה בחרה לשחק בו את משחק הליגה בין שתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully