וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא מחמיא לאבוקסיס: "יש ליוסי משהו, הוא מבין את השחקנים"

23.2.2020 / 22:23

קשר הפועל באר שבע חגג את יום ההולדת ה-29 שלו עם שער ו-1:3 מול כפר סבא, אבוקסיס: "יש לנו עדיין מקום לשיפור". אופיר חיים: "קיבלנו שערים מצחיקים"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

שמחה גדולה בהפועל באר שבע אחרי שהקבוצה הצליחה להשלים הערב (ראשון) את ניצחון הליגה השלישי שלה ברציפות עם 1:3 מול הפועל כפר סבא. מרואן קבהא, שחוגג היום את יום הולדתו ה-29, כבש שער נדיר וקיבל הרבה אהבה מהאוהדים ששרו לו שירים ועודדו אותו אחרי שהיה חולה בסוף השבוע והיה בספק גדול למשחק.

מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
חגג יום הולדת עם שער וניצחון. קבהא/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "כמובן שיש עוד הרבה דברים שצריך לשפר. אנחנו שמחים מאוד מהניצחון. פתחנו את המשחק טוב עד שספגנו שער ואז היינו קצת לא מאורגנים, אבל התעשתנו מהר מאוד ושלטנו. כיף לשפר את הדברים אחרי הניצחונות. מרואן קבהא היה חולה ולא ספרתי אותו לקראת המשחק, תרגלנו הרכב בלעדיו ופתאום הוא הגיע ואמר שהוא מרגיש טוב. זה גם יום ההולדת שלו, אין ראוי ממנו לכבוש ולנצח. אני שמח בשבילו מאוד.

"אני לא יודע מה זה להוריד לחץ, באר שבע זה מועדון שתמיד רוצה לנצח ולשאוף קדימה. בגלל פתיחת העונה הלא טובה והמרחק מהמקום השני, כיוונו אל המקום השלישי ואנחנו עדיין באזור שם. אנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה שיהיה קשה לשחק נגדה. יש שיפור בקטע הזה ונצטרך לשפר את זה עוד יותר".

קשר באר שבע מרואן קבהא: "אני עדיין ילד, גם בגיל 29. אין מאושר ממני, לנצח ביום הולדת לנצח זה הכי חשוב וגם להבקיע שער. חיכיתי הרבה זמן לשער הזה וזה יצא מתוק יותר ממה שתיארתי לעצמי. אני שמח. יוסי נותן לי את כל הביטחון שבעולם ואני שמח להחזיר על המגרש. זה עדיין לא מה שאני רוצה להגיע אליו, אבל אני מאמין בעבודה קשה ועם הזמן זה יגיע".

על המאמן: "יוסי היה אחד הקשרים האחוריים הכי טובים בארץ ואנחנו לומדים ממנו המון, הוא נותן לנו תמיד טיפים איך לקבל כדורים ועוזר לנו מאוד. אני חושב שיש ליוסי משהו שהוא מבין את השחקנים כי הוא הגיע מהמקום הזה ואנחנו שמחים שהוא כאן".

מאמן כפר סבא אופיר חיים: "קיבלנו שערים מצחיקים. אלה שערים שאסור לנו לקבל. אנחנו צריכים להיות יותר דרוכים. כל נגיעת יד זה פנדל וזו בעיה. זו יד, אבל אני מכיר מקרים שלנו לא שרקו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים וחדים יותר בפעולות הקטנות וזה מה שעושה את ההבדל הגדול בסוף. באנו כדי לנצח, לא באנו כדי לשחק על תיקו. יכולנו להוציא יותר והתוצאה מאכזבת אותי מאוד. אני אופטימי ויש הרבה דברים טובים בקבוצה. אנחנו נישאר בליגה בגדול. הפועל באר שבע זה אהבה בלב, זה לכל החיים והתרגשתי מהעידוד של הקהל. נראה קבוצה טובה שראויה להישאר בליגה עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully