וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "הפועל תל אביב קבוצה טובה יותר מאז הדרבי הקודם, יש לה זהות"

23.2.2020 / 15:30

מאמן מכבי תל אביב החמיא ליריבה והתייחס לביקורות: "אנחנו הגנתיים? כל אחד רואה את הכדורגל בצורה אחרת". גלזר: "אם אנשים רוצים שניפול, זה צריך לתת לנו עוד יותר מוטיבציה"

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

חודשיים וחצי אחרי ה-0:3 המוחץ בדרבי הראשון של העונה, תארח מחר (שני, 20:15, ספורט 5) מכבי תל אביב את הפועל תל אביב לעוד קרב עירוני לוהט, כשהפעם הרבה יותר מונח על הכף. מבחינת הצהובים זה עוד קרב חשוב במאבק האליפות אחרי שמכבי חיפה צימקה זמנית את הפער בפסגה לשלוש נקודות אתמול, ועבור האדומים זו הזדמנות לפני אחרונה לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון.

"זה משחק מאוד חשוב מאוד, כמו הקודמים וכמו הבאים", אמר ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים. "המטרה שלנו היא לנצח, ניתן 100 אחוז. נלחמנו העונה מהמחזור הראשון ועד עכשיו, ונמשיך לעשות את זה עד סיום העונה. לכל הקבוצות בישראל יש הרבה מוטיבציה לנסות ולנצח אותנו, זה הגיוני. יכול להיות שיהיו לנו הרבה משחקי דרבי העונה. ברור שיהיה קשה, היריבה בכושר טוב בשבועות האחרונים. הם השתנו הרבה מאז הדרבי הקודם, זו קבוצה טובה יותר, קבוצה עם זהות. שתי הקבוצות מכירות אחת את השניה ולא יהיו הפתעות".

המאמן הצהוב נשאל לדעתו בנוגע לקביעה שמכבי תל אביב משחקת הגנתי העונה: "הקבוצה שלי הגנתית? כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. כל אחד רואה את הכדורגל בצורה אחרת. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא למצוא את השיטה הטובה ביותר כדי לנצח את המשחק, השיטה שהשחקנים שלי יבינו הכי טוב ויעשו איתה את המקסימום".

דן גלזר הוסיף: "אנחנו לא מתעסקים במה שאחרים אומרים ומדברים על המגרש ולא מחוצה לו. אני במכבי תל אביב מגיל חמש, ככה שאני יודע את המשמעות של דרבי טוב מאוד. מה שחשוב זה להתרכז בעיקר והעיקר זה להיות בפוקוס ובדברים המנטליים שהמאמן מכין אותנו אליהם. צריך לנטרל את רעשי הרקע, כי הדרבי התל אביבי זה אולי המשחק הכי אמוציונלי בכדורגל הישראלי. הפועל תל אביב יריבה מאוד קשה, הם עמדו טוב מאוד נגד בית"ר ירושלים ואנחנו מצפים למשחק קשה מאוד. הגענו למאני טיים, מבחינתנו כל משחק זה גמר גביע. המאמן נותן לנו את הפתרונות לכל מצב הכי קטן שיכול לקרות. אם אנשים רוצים שניפול, זה צריך לתת לנו עוד יותר מוטיבציה".

עוד בוואלה!

לירן ליאני ישפוט את הדרבי התל אביבי במחזור הקרוב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully