וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוסי בניון דיבר בגסות לשופטת. מה פתאום אתה מעליב אישה?"

שחקן העבר הורחק ועמד במוקד הסערה בגמר "גביע האגדות" במוסקבה. טיחונוב: "הם לא הפסיקו לבכות, הכל קרה בגלל בניון"

יוטיוב

יוסי בניון ספג אמש (ראשון) ביקורת נוקבת משחקן נבחרת רוסיה ב"טורניר האגדות", אנדריי טיחונוב. אתמול נערך משחק הגמר בטורניר שהתקיים במוסקבה, אליו הגיעו נבחרת של שחקני עבר מרוסיה ונבחרת כוכבי העבר, שמלבד בניון כללה גם את חאבייר סביולה, איביצה אוליץ', יארי ליטמאנן, אנדריי וורונין, יורגוס קראגוניס, וויליאם גאלאס, ג'ון ארנה ריסה, מרקו מטראצי וסטיפה פלטישוקה.

המשחק התחמם כמה פעמים ובניון אף ספג כרטיס אדום והורחק לכמה דקות אחרי דברים שאמר לשופטת שלא שרקה לעבירה לזכותו. בהמשך גם ריסה הורחק ונבחרת הכוכבים ירדה מהמגרש לאות מחאה. אחרי כמה דקות שחקן העבר הישראלי וחבריו חזרו, והאדום של ריסה הומר לצהוב.

המשחק חודש ולפני הסיום נבחרת הכוכבים עלתה ל-5:6. החבורה של בניון הייתה בטוח שהמשחק הסתיים, אבל הרוסים חידשו אותו וקבעו 6:6. אחרי מחאות נמרצות ודקות ארוכות, הוחלט לפסול את השער של המארחת ונבחרת הכוכבים ניצחה 5:6 וזכתה בטורניר.

יוטיוב

טיחונוב שעוד הספיק לשחק נגד בניון ב-23 בדצמבר 2000, כשהישראלי לבש את מדי מכבי חיפה והרוסי את מדי מכבי תל אביב, אמר: "דחפו קצת את בניון, אולי ביצעו עליו עבירה. אחר כך כל המשחק נהרס. בניון אמר הרבה דברים 'מכובדים' לשופטת והיא שלפה לו כרטיס אדום. אתה חייב להיות גבר עד הרגע האחרון, מה פתאום אתה פונה לאישה ומעליב אותה? דחפו אותך, לא הייתה שריקה - דברים כאלה קורים".

טיחונוב שהיה אחד מכוכבי ספרטק מוסקבה בשנות ה-90 ושיחק תקופה קצרה בקרית שלום, הוסיף: "אסור לדבר עם השופט, בעיקר אם זו אישה. אז אתם מדברים אליה בגסות ואחר כך גם יורדים מהמגרש? זה בעיקר בניון. בגלל שדחפו אותו פעם אחת תוך כדי משחק, הוא גרם לכל הבלגן".

קשר העבר הרוסי סיכם: "מאותו רגע עם בניון הם לא הפסיקו לבכות. עכשיו בכל רגע של מחלוקת קבוצה תעזוב את המגרש? תהיו גברים ותשחקו עד הסוף. הם גרמו לכל הזבל הזה והסיתו את הקהל שהגיב בשריקות בוז. זה מכוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully