וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג המתוסכל ביטל את מיזם האוהדים: "מאוכזב מאוד, התכנית תחזור למגירה"

24.2.2020 / 16:08

הבעלים של בית"ר ירושלים מאוכזב מההיענות הדלה לאירוע שאמור היה להציג את המיזם החדש: "במקום לבוא ולהקשיב הועלו ספקולציות, נמתחה ביקורת על רעיון שעוד לא הוצג. תכננתי להוריד את מחירי הכרטיסים בצורה דרסטית"

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: שלומי גבאי

משה חוגג הודיע היום (שני) על ביטול האירוע המיוחד שתכנן לקיים ביום חמישי הקרוב, ובו אמור היה להציג מיזם אוהדים חדשים שיועד לעזור לשאת בנטל הכלכלי של בית"ר ירושלים.

"לאחר שהשקעתי 90 מיליון שקלים בפחות משנתיים, לא קיבלתי אפילו את הקרדיט להציג בפניכם את התוכנית שלי למלא את טדי למען המועדון", אמר היום בעלי המועדון. "במקום לבוא ולהקשיב הועלו ספקולציות, נמתחה ביקורת על רעיון שעוד לא הוצג (רק בישראל) ובעיקר הצבעתם ברגליים, רק 1,200 התכוונו להגיע לאירוע ביום חמישי. אני מכבד את הצבעתכם, מאוכזב אבל מכבד. האירוע מבוטל, התוכנית תחזור למגירה".

חוגג הוסיף ואמר: "למקרה שזה מעניין מישהו, תכננתי להוריד את מחירי הכרטיסים בצורה דרסטית בתמורה להתחייבות שלכם להגיע למשחקים או לתרום את הכרטיסים לילדים וחיילים.
זהו שיעור מעניין עבורי, אלמד ממנו, תודה".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב חילוקי דעות עם הקהל. חוגג/ברני ארדוב

במסגרת המתווה שתכנן חוגג להציג, הקבוצה היתה אמורה להפסיק את מכירת המנויים והמצטרפים למיזם בסכום של 550-600 שקל היו אמורים להיות יכולים לרכוש כרטיסים במחיר סמלי, ובו בזמן לקחת חלק בהחלטות משמעותיות במועדון בנושאים כמו בחירת האיש שיוביל מקצועית את המועדון, האם לשחק בשבת או ביום חול ועוד.

"אני פונה אליכם כי לראשונה אני מזהה בעיה שאין ביכולתי לפתור לבד", כתב ביום חמישי שעבר בפייסבוק. "אני צריך אתכם איתי, המועדון צריך אתכם. אם אנחנו רוצים תארים, אם אנחנו רוצים כל שנה להתמודד על הכל, כל שנה אירופה, כל שנה מעט רגעי עצב ואכזבה והרבה רגעי אושר וסיפוק אנחנו צריכים לעבוד ביחד. לבד אני לא יכול, רק ביחד. ב-27 לחודש, יום חמישי ב-20:30 בארנה בירושלים אני אציג בפניכם את הבעיה ואת התוכנית שלי לפיתרון. האירוע הזה יותר חשוב מכל משחק. באים לכבד את העבר - אלי אוחנה יקבל את הכבוד הראוי וייכנס להיכל התהילה - ואף יותר חשוב, באים לדבר על העתיד. אני מבקש מכם, כל מי שבית"ר חשובה לו, אלו שבאים לכל משחק ואלו שמגיעים רק לפעמים ואפילו אלו שכבר לא מגיעים אבל בית"ר עדיין בליבם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully