וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידל עונה למסי: "כן, ברצלונה מספיק טובה כדי לזכות בליגת האלופות"

עדיין לא רגוע בקטלוניה: המנהל הטכני הגיב לדברי הפרעוש, שטען כי הקבוצה לא ברמה הנדרשת. וגם: החתמת מרטין ברייתווייט מתקבלת בספקנות ודחייה, החלוצים שעזבו כבשו ב"חוק מרפי", ואיך הדרישות של צ'אבי "הדהימו" את ברתומאו?

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ברצלונה מנסה לשדר עסקים כרגיל לקראת משחק הליגה הביתי נגד אייבר (שבת, 17:00, חי ב-ONE), אבל במקביל מתקשה להירגע מאירועי השבועות האחרונים. אמש במהלך מסיבת העיתונאים להצגתו של החלוץ החדש מרטין ברייתווייט הגיב המנהל הטכני לראשונה לעימות בינו לבין ליאונל מסי, ואמר ש"בשנים האחרונות למדתי שמשברים פותרים בתוך המשפחה, ולא במסיבות עיתונאים. אני לא מתכוון להרחיב בנושא הזה".

יחד עם זאת, באותה נשימה סיפק אבידל אמירה שיכולה להתפרש כתגובה לליאו מסי, שאמר השבוע בראיון ל"מונדו דפורטיבו" ש"הקבוצה לא מספיק טובה כדי לזכות בליגת האלופות".

"כן, אני יכול להגיד בלב שלם שברצלונה מוכנה להיאבק על זכייה בליגה הספרדית ובליגת האלופות עם הסגל הזה. בטח עכשיו, אחרי שצירפנו את מרטין ברייתווייט", אמר אבידל.

אריק אבידל, ליאונל מסי, ברצלונה. תמונות: AP, עיבוד תמונה
בקושי שלום קר. מסי ואבידל/עיבוד תמונה, תמונות: AP

עם או בלי קשר לעימות המתוקשר בין מסי לאבידל, הרוחות בברצלונה ממשיכות להיות סוערות. אמש נשאל הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו על פרשת הבוטים שהפעיל כביכול כדי להכפיש שחקנים בברצלונה כולל ליאו מסי, סירב להגיב, אבל התייחס גם לאפשרות שיתפטר מתפקידו.

"אין לי כוונה לעשות את זה בשלב זה. אם יהיו עדכונים אחרי ישיבות ההנהלה הקרובות, אתם תשמעו עליהם", אמר לכלי התקשורת, שפרסמו שהשבוע מתוכננת ישיבת הנהלה "מאולתרת" ולא מתוכננת מראש, שנסיבותיה לא ידועות. הישיבה מתוכננת להתקיים במקום סודי, וייתכן שתעלה לדיון במהלכה האפשרות שברתומאו יפנה את כיסאו עוד לפני סיום הקדנציה המתוכנן שלו.

גם החתמת מרטין ברייתווייט לא עברה בשקט. חלוץ לגאנס הודה ש"הופתעתי מהעניין שברצלונה גילתה בי", ולאור המספרים הלא מאוד מרשימים שלו בלגאנס הקטנה, בה כבש שישה שערי ליגה העונה, גם בקטלוניה ממשיכים לתהות האם הוא מתאים לרמה. אגב, באופן סמלי למדי כבשו אתמול שני חלוצים אחרים שהשתייכו לסגל של ברצלונה עד לא מזמן, קרלס פרס ואבל רואיס - כמעט במקביל להצגתו של ברייתווייט השנוי במחלוקת. "חוק מרפי נתן לברצלונה חומר למחשבה", ציינו בעקבות זאת ב"מארקה".

שחקן העבר של המועדון ריבאלדו טען ש"אני לא מבין את ההיגיון בהחתמה הזאת", וגם בתקשורת הספרדית השוו אותו לחלוצים כושלים בעבר של ברצלונה.

מרטין ברייתווייט שחקן ברצלונה. ברצלונה, אתר רשמי
יש מי שכבר מכנה אותו "פלופ". ברייתווייט/אתר רשמי, ברצלונה

עסקת ברייתווייט התקבלה בעין לא יפה גם מבחינת לגאנס, שקיבלה עליו 18 מיליון יורו. אמש אמר המנהל הספורטיביל של הקבוצה מרטין אורטגה ש"אנחנו מאמינים שהתקנון של הליגה הספרדית לא הוגן, ושברצלונה הרוויחה מכך. המפסידה היחידה מכל העסק היא לגאנס, העסקה הזו גרמה לנו נזק עצום".

על פי דיווח בתחנת הרדיו "קופה", הליגה הספרדית אכן עשויה לשנות את החוקים בעקבות ההחתמה של ברייתווייט בברצלונה. בקרוב היא אמורה להעלות לדיון את "חוק ברייתווייט" שמגדיר תנאים נוקשים יותר לקבלת אישור חריג להחתמה של שחקן אחרי שחלון ההעברות הסתיים.

בנוסף, חשפו בקטלוניה את רשימת הדרישות של צ'אבי שמנעו ממנו להתמנות למאמן ברצלונה. כזכור, שחקן העבר האגדי סומן כפייבוריט להחליף את ארנסטו ואלוורדה, אולם לבסוף הוחתם קיקה סטיין. עכשיו ברור למה: על פי דיווחים, צ'אבי דרש להתחיל לעבוד רשמית בקיץ, ביקש שליטה מלאה על כל המחלקה, דרש את מינויים של קרלס פויול וג'ורדי קרויף והכנסתו של אחיו אוסקר לצוות האימון, בנייה מחודשת של הצוות הרפואי במועדון ועוד שלל דרישות. על פי הדיווח, כשברתומאו ואבידל קיבלו את רשימת הדרישות "חשכו עיניהם", והמגעים עם צ'אבי הופסקו מיידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully