וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי מואשם באונס קטינה בת 16, וטוען: "אני הוא הקורבן"

באיטליה חוקרים תלונה של צעירה שטוענת כי חלוץ ברשיה כפה עליה יחסי מין ב-2017. במקביל, הגיש באלוטלי תלונה נפרדת: "זה ניסיון סחיטה"

פלייר לומברטו מגריני מאמן כדורגל איטלקי מרביץ לשחקן מקבוצתו/צילום מסך

מריו באלוטלי הסתבך עשרות פעמים במהלך הקריירה, אבל הפעם הוא הלך רחוק מדי. על פי דיווחים בצרפת, חלוץ ברשיה מואשם באונס קטינה בת 16 ביולי 2017, בזמן שהיה שחקן ניס. הצעירה האיטלקייה טוענת שבאלוטלי תקף אותה מינית במועדון לילה בניס ולאחר מכן בחוף הים בשעה שהיתה בגילופין, הפשיט אותה בכוח והכריח אותה לקיים איתו יחסי מין מלאים.

"רציתי לצעוק ולבכות, אבל הייתי משותקת. הרגשתי חסומה. הוא ידע שסירבתי, אבל לא הפסיק", סיפרה הצעירה בעדותה במשטרת וינצ'נזה, שם מתנהלת החקירה נגד החלוץ. במקביל מתנהלת חקירה נוספת בברשיה, ביוזמתו של באלוטלי שטוען כי הוא הקורבן, ונפל קורבן לסחיטה.

"כן, קיימתי עם הבחורה הזו יחסי מין, אבל הכל היה בהסכמה", סיפר באלוטלי. "נפגשנו במועדון לילה והיא זו שהחלה להיצמד אליי. התנשקנו והתגפפנו מהר מאוד, אבל הרגשתי מבוכה כי זה היה ליד כל השחקנים של ניס".

שחקן ברשיה מריו באלוטלי. GettyImages
למה תמיד אני? באלוטלי/GettyImages

לדבריו של באלוטלי, הצעירה זייפה את זהותה ואת גילה, וטענה כי היא בגירה בת 18. "היא אפילו לי צילום של תעודת זהות כדי לאשר לי שהיא לא קטינה. עכשיו היא בסך הכל רוצה כסף - עובדה שנציגים שלה פנו אליי ודרשו 100 אלף יורו בתמורה לשתיקתה.

"זו הסיבה שהחלטתי לפנות למשטרה בעצמי", סיפר.

באלוטלי בן ה-29 ידוע בשערוריות הרבות שבהן הוא מעורב מחוץ למגרש. הוא נחשב לאחד הכישרונות המפוספסים ביותר בכדורגל העולמי, ובשנים האחרונות יורד מגדולתו. בקיץ האחרון חתם בברשיה, ועד כה מאזנו עומד העונה על חמישה שערים בליגה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully