וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהרכזים ההגנתיים הטובים בעולם": ים מדר ממשיך לחלום על ה-NBA

ב"אוברטיים" ערכו כתבת וידאו על "סטפן קרי האירופי", שקיבל שבחים גדולים ממאמנו האישי. בארה"ב טוענים: יוכל להתאים לניקס

באדיבות איגוד הכדורסל

"הוא סטפן קרי האירופי! איך הפך ים מדר משחקן אלמוני למועמד ל-NBA", זו הכותרת שהעניקו ב"אוברטיים" לכתבת הווידאו על רכזה הצעיר של הפועל תל אביב.

אין זו הפעם הראשונה שמדר מושווה לאחד מכוכבי ה-NBA הגדולים ביותר - חשבון הטוויטר של פיב"א עשה זאת לפני מספר חודשים, כשהרכז המוכשר להטט באליפות אירופה לנבחרות עתודה, וסייע לישראל לזכות בזהב. "הם קראו לו סטפן קרי האירופי. יש רק סטף אחד, אז העובדה שהם ראו אותו נע על הפקט וכינו אותו סטף קרי - אין שום תחושה שדומה לזו", צוטט בסרטון יוגב ברדוגו, מאמנו של מדר, כאומר.

"אני רוצה להיות הגרסה הטובה ביותר שלי, להמשיך לאתגר את עצמי כשחקן על הפרקט ומחוצה לו ולהתחזק מבחינה פיזית ומנטלית", סיפר מדר. "מה שנותן לי מוטיבציה זה החלום לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אני קם ב-3 כדי לראות את קיירי אירווינג, דמיאן לילארד וטריי יאנג, הם השחקנים שאני הכי אוהב לראות. לזכות באליפות אירופה לעתודה היה הרגע הגדול בקריירה שלי. זה היה מדהים לחוות את זה".

לאחר הקיץ הנהדר בעתודה, המשיך מדר בשיפור שלו העונה בליגת העל ומעמיד ממוצעים של 7.9 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים לערב. בכתבה נשאל בין היתר על השירות הצבאי במקביל לקריירת הכדורסל, ואמר: "זה יפה שכולם, לא משנה מי אתה, צריכים לשרת את המדינה שלך. אם אני צריך לתת ארבע שעות ביום, זה מה שאעשה. זה חשוב עבור המדינה שלנו. אין לחץ בכדורסל, מה שילדים בגילי עושים בצבא - זה לחץ. כשקליע שורק ליד ראשך, זה לחץ אמיתי. מה שאני עושה, משחק כדורסל, שאני אוהב, זה לא לחץ".

עוד בוואלה!

ב-ESPN מעריכים: ים מדר ייבחר בבחירה ה-41 בדראפט 2021

לכתבה המלאה

צפו בכתבה

מאמנו, ברדוגו, הפריז ושיבח את מדר, ובפרט את יכולותיו ההגנתיות: "ההגנה שלו על הכדור מדהימה, אני חושב שהוא אחד הרכזים ההגנתיים הטובים בעולם. אני מנסה לדאוג שהוא שומר את הרוע הזה בהגנה ומנסה לדאוג שיישאר רעב. אני רוצה לתכנת אותו שכשהוא עולה לפרקט הוא מתוכנת להרוג כל מה שנמצא מולו, בהגנה ובהתקפה. יש לו אינסטינקטיים שלאתלטים הטובים בעולם יש. המטרה שלו היא NBA, לשם אנחנו מכוונים".

עדיין לא ברור האם מדר יחליט להירשם לדראפט הקרוב, בצוותא עם דני אבדיה, או שמא להמתין ל-2021, אז מנייתו צפויה לטפס. ב"אתלטיק" העלו את שמו בהקשר של ניו יורק, כחלק מרשימת רכזים שצפויים להיבחר מחוץ לטופ 20 בדראפט הקרוב: "הם יכולים לספק ערך לא רע כרכזים מחליפיים, ואולי רכזים פותחים בעתיד. יש עומק בעמדה הזאת". באותה כתבה, אגב, העריכו כי אבדיה ייבחר במקום השלישי בדראפט.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully